Dik ingepakt maar nekje blijft koud!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zonnetje13, 17 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Ik heb toen mijn zoontje bij mij sliep ontdekt dat zijn nek 's nachts ijskoud is.
    Maar ondanks dat betwijfel ik het of hij het ook echt koud heeft.
    Ik had hem al extra dik aangekleed; romper met lange mouwen, dik fleece broekje, sokken, pyjamajasje, truitje en winterslaapzak. En bij mij sliep hij ook nog eens onder mijn dekbed!
    Kan het zo zijn dat zijn nek koud is door een koude kamer, maar dat hij het zelf niet koud heeft?
    Afgelopen nacht voelde ik zijn nekje (hij sliep in zijn eigen bed, onder een dekentje) en die was weer koud. Maar hij sliep wel de hele nacht door.
    En zodra hij zich één keer beweegt is zijn nek weer warm!
    Als hij het te koud heeft word hij toch wel wakker?..

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik weet niet of die het dan echt koud heeft aangezien ik savonds nooit bij mijn dochter gaat voelen in der nekje.
    Maar ik weet wel dat als ik dat wat jij je zoontje allemaal aantrekt bij mijn dochter zou aantrekken ik een heel klam heet kind smorgens heb.

Mijn dochter slaapt in een kamer van ong 14 a 15 graden en heeft aan;
    Pyjama shirt
    Romper korte mouw
    Sokjes (niet elke nacht)
    Winterslaapzak

Ze heeft geen dekentje of iets

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Hoe voelt hij verder aan als je hem uit zijn slaapzak haalt smorgens?

Ik denk ook wel eens dat mijn zoontje het wel koud móet hebben maar als ik hem zijn slaapzak uitdoe dan is het net een kacheltje!
    op zijn kamertje is het nu maar 13 graden snachts en hij ligt in een romper, katoenen pyjama en winterslaapzak.

4. netmah

netmah Actief lid

12 nov 2015
    100
    6
    18
    Je kan hem voor de zekerheid temperaturen, maar ik denk inderdaad niet dat hij het koud heeft. Mijn zoon wordt altijd wakker als het te koud is. Voelen zijn handjes en rug wel warm aan?

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dat wilde ik ook zeggen, temperatuur hem eens?

6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.314
    10.281
    113
    Ik zou juist voelen in de overgang van nek naar rug, dan kan hij verder lekker slapen, je trekt in iedere gevsl genoeg aan, uk zou zweten in die kleding.

7. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ja gewoon met je vinger ff voelen onder zn slaapzak, bovenruggetje ofzo. Als hij het echt koud heeft schijnen ze blauwe lippen en blauwe handen te krijgen.

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Blauwe lippen is geen goed teken hoor, bij een kindje met blauwe lippen en koud in bed zou ik direct 112 bellen en controleren hoe de ademhaling is.

Maar ik voel idd ook onder het shirtje, net diep in de nek. Zo warm aangekleed en dan bij jou onder je dekbed lijkt me ivm warmte stuwing erg onveilig. Hier slapen de kindjes ook wel vaak bij mij in bed maar dan in slaapzak op de deken of in pyama onder dekbed maar niet beiden ivm te warm.

Deel Deze Pagina