Die van mij ook iedere avond, behalve donderdag. Dan gaan we samen naar het koor. Hahaha... maar we zijn dus iedere avond in principe samen als ik geen vergaderingen heb.
De mijn is alleen op woensdagavond niet thuis, nu dus. Dan is ie aan het trainen. (voetbal) -offtopic-En GATVERDAMME wat stinkt mijn haar, ben vanmiddag naar de kapper geweest en wat ze erin gesmeerd heeft weet ik niet maar het ruikt naar verbrande bladeren. :x
dinsdags heeft hij bandrepetitie, zaterdagmiddag ook met een andere band. verder is hij momenteel vrij veel thuis, voor mij. normaal is hij 's avonds veel bezig met zijn motor of bij vrienden. ik ben normaal ook wel de hort op, alleen heb ik daar momenteel de fut niet voor.
Die van mij is af en toe op zondagavond weg, dan heeft hij kaartavond met de vrienden, en donderdags gaat hij altijd squashen. Vind ik eerlijk gezegd ook wel lekker dat ik donderdagsavonds lekker alleen ben,
verschillend. Soms moet hij weg voor zn werk, soms gaat ie sporten, soms gaat ie naar vrienden... Dat verschilt elke week.
In princiepe is hij iedere avond thuis, ik werk donderdagavond dus dan gaat hij nog wel eens naar zijn ouders maar verder hebben we een aardig saai en burgelijk leven haha
Maar hebben jullie het over fysiek thuis zijn, of echt thuis zijn...dus ook met geest? Bedoel dat maakt bij ons een groot verschil in aantal avonden
Die van mij werkt verschillende diensten. Vanavond heeft hij bijv. nachtdienst en soms heeft hij diensten van 19.30uur tot 02.00uur. Dus dat verschilt per week
Wij sporten meestal 1 of 2 avonden in de week en zijn dan dus beiden niet thuis. Daarnaast sport ik nog overdag, maar savonds zijn we meestal verder samen gewoon thuis.
Hier is ie elke avond thuis, ikke ben 2x in de week sporten (alleen vlg week niet, mn EI komt als t goed is op één van mn sportdagen,dus dan heb ik wel wat anders te doen )
elke avond, ben daar echt blij mee! Als ik hoor van collega dat haar man om 6.30 weggaat 's ochtends en rond 21.00 thuis is, word ik gek! Moet daar niet aan denken! Sorry als ik iemand beledig nu! Maar zij gaan voor het grote geld...ik geef meer om mn gezondheid, mn relatie en vrienden
Hier is t ook een tijd zo geweest, maar had niks met grote geld te maken hoor. Hij ging elke dag rond half 7 de deur uit en kwam pas rond 8 uur thuis. We woonden in Dordrecht en hij werkte in Eindhoven en had dus gewoon onwijs veel file/reistijd. Ben blij dat ie nu gewoon tegen 5en binnenstapt hoor