die van mij is zowat heel de week van huis...... hij is internationaal vrachtwagen chauffeur dus vaak op zondagavond weg en zaterdagochtend pas terug.. Heel af en toe is hij doordeweeks een avond thuis maar dan ligt hij er weer op tijd in omdat hij vroeg weer weg moet
wat ik me dan weer afvraag, wat doet iedereen dan elke avond thuis haha geen kritiek hoor! maar kan me er weinig bij voorstellen. vind het soms heerlijk een avondje thuis, maar als ik een paar avonden thuis heb gezeten wil ik er ook weer even lekker uit, als is het maar een uurtje thee leuten bij mijn vriendin of zo.
Mijn vriend is 3x in de week sporten, vind het heerlijk om dan alleen op de bank te hangen nu... Ben zo moe, combinatie zwangerschap en nieuwe baan is niet goed voor je energie. Normaal gesproken ga ik dan langs bij vriendinnen ofzo als hij er niet is. Donderdag avond gaan we meestal ff lekker bakkie in de stad doen.
dat mis ik heel erg, doen wij normaal ook, alleen heb ik momenteel ook gewoon geen puf meer aan het einde van de dag!
groot gelijk heb je! ik heb laatst zelfs een hele zaterdagmiddag geslapen! was op de bank in slaap gevallen en werd om 6 uur pas weer wakker
Haha, ik sukkel ook regelmatig in slaap sinds ik zwanger ben. Ach ja, ik heb het nodig. Slaap 's nachts ook niet altijd even lekker. Mijn man is ook niet elke avond thuis, maar het wisselt nogal. Gemiddeld denk ik een avond of 2 niet, soms vaker.
Straks als je beeb er is, ben je vast wel elke avond thuis. Dat is gewoon de normaalste gang van zaken nu
is natuurlijk even afwachten, maar verwacht het toch niet hoor. ik onze vriendenkring is het de gewoonste zaak van de wereld om de hummel mee te nemen en lekker de deur even uit te gaan. lijkt me toch ook dat niet iedereen die nu vaak thuis zit 's avonds ook al een kleintje heeft rondkruipen. maar het is natuurlijk maar net waar iedereen zich het lekkerste bij voelt! ik moét gewoon af en toe even langs mijn vriendinnen en mijn ouders. en daarbij wil ik straks ook mijn sporten weer gewoon oppakken, dus dan heb ik ook even een lekker momentje voor mezelf
Hier om de week....hij draait ploegendienst. De ene week 6/14:00 en de andere week (deze week dus) 14:00/22:00 Ik mag niet klagen...de ene week heb ik 'm de hele week 's middags en 's avonds bij me en de andere week 's ochtends (wat heerlijk is want doe hoef ik niet 3 kinderen in me uppie aan te kleden, eten te geven, en ervoor te zorgen dat m'n oudste op tijd op school is )
Ik ben na een dag met de kinderen (overdag....ben een huismama) echt op aan het einde van de dag. Dus 's avonds trek ik lekker m'n kamerjas aan. Soms ga ik op de bank hangen....zet ik een filmpie aan die mijn man toch niet wil zien (zoals moulin rouge hihi) en soms zit ik de hele avond achter de pc...forumpie bezoeken....online gamen. Ik vermaak me wel. Ik heb met 3 kinderen ook geen zin meer om 's avonds nog actief te zijn. Avond is van mij (en mijn man natuurlijk) maar dat is mijn tijd dat ik "rust" heb zeg maar. Ik geniet met volle teugen van m'n kinderen...maar dat doe ik ook van mijn avondje
bijna nooit, want hij is chef-kok! Dus alleen als ieeens een vroege avond pakt, of op zn vrije dagen. van 10u smorgens tot 11 of 12 uur savonds weg. en toch gaat alles super goed!
Phoe he! Wat zijn jullie mannen allemaal veel thuis! Die van mij is thuis op zaterdag en zondagavond. Ik zou best willen dat hij op vrijdag ook thuis is hoor, maar de hele week elke avond samen op de bank? Ons niet gezien! Begrijp me niet verkeerd hoor, we hebben een toprelatie en gaan graag eens per jaar zes weken achter elkaar op vakantie en hebben elkaar dan heeeeel veel te vertellen, maar wij zijn eigenlijk vanaf dag één gewend geweest dat hij iedere avond werkt. We hebben een eigen zaak en zijn heel erg druk op het moment, dus is het iedere avond ook nog eens heel erg laat.... Marian