Als hij late dienst heeft (nu dus) is hij niet thuis. Anders wel hoor (maar dan is er wel een avondje voor mij bij, dan ben ik lekker weg!)
die van mij is zo goed als iedere avond thuis , soms werkt hij over , heel soms dan , alleen ik ben niet iedere avond thuis , ik werk onregelmatig .... L.sybje
In principe is hij nu ieder avond thuis. Hij heeft een tijdje gesport en dat was toen 3x in de week. Soms wel eens elke avond. Maar nu staat dat even stil. ook ivm trouwen.
Momenteel is mijn man niet vaak thuis 's avonds, maar dat komt omdat hij druk aan het klussen is in ons nieuwe huis. We willen er zo snel mogelijk in omdat de kleine beeb elk moment kan komen....
Verschillend. Vanaf nu zal hij iig 1x per 2 weken een avond weg zijn ivm dakonievergaderingen. En hij gaat daarvoor bezoeken aan mensen brengen mar we moeten nog even kijken hoe we dat gaan doen. En ik ben waarschijnlijk ook 1x in 2 weken een avond weg ivm bijbelstudie.
Dat ligt er maar net aan. Mijn man werkt soms ook 's avonds nog. Vorige week heeft ie maandagavond, dinsdagavond en woensdagavond gewerkt. Deze week alleen nog maar maandagavond.
die van mij is minimaal drie weken er helemaal niet overdag en s´nachts en dan is hij 4 hele dagen thuis maar kan ook uitlopen naar zes weken en dan is hij 8 hele dagen thuis
De mijne is alle avonden dat ik thuis ben thuis en de avonden dat ik zelf werk, is hij bij zijn pappie en zijn mamsie
mijn vriend is bijna elke avond thuis, heel soms een avondje niet ivm verenigingsavond. We gaan wel regelmatig samen naar zijn moeder, verder weinig te doen s avonds.
die van mij ongeveer twee avonden per week thuis,ach je moet het zo zien:het houd de relatie spannend
De mijne is soms een hele week weg en als tie thuis is komt het wel eens voor dat hij op wisselende avonden laat thuis is...
Mijn man is zaterdag en zondagavond thuis... de rest van de tijd werkt hij tot 21.30 en op zaterdag tot 13u, heel soms een extra avondje door de week maar dan is het 19u dat hij thuis komt en dan is hij niet thuis komen eten Staat tegenover dat hij soms eens een dag vrij plant zodat we iets met het gezin kunnen doen.
De mijne is de hele week s'avonds thuis. Ik niet altijd want ik werk onregelmatig. Ik vind het heerlijk dat hij thuis is, samen de kids op bed doen en dan alle tijd voor ons samen hebben. Lekker computeren of bankhangen. Er zijn tijden geweest dat hij s'ochtends om 05.00 uur wegging en s'avonds om 20.30 thuis kwam, wat dronk en weer naar bed ging. Nou die tijd hoef ik niet terug. Dan maar burgerlijk elke avond samen thuis.
Mijn man werkt in 2 ploegen. Dus hij is om de week, de hele week 's avonds in huis. De andere week moet hij dan werken. (Dan is ie natuurlijk 's ochtends in huis. )
die van mij heeft de laatste tijd wel veel overwerk. maar dat zie je dan ook weer terug aan de eind van de maand. Ze hebben bijna bouwvak dus ja alles moet af. normaal gesproken is ie twee avonden weg sporten ik ook dus wij zien elkaar elke avond!