Altijd. Heeeeel soms heeft hij een late dienst en eens in de maand gaat hij op zaterdagavond zaalvoetballen (maar door een blessure doet ie dat ook al een tijd niet meer). Ik moet zeggen dat hij ook het liefste thuis is. Als hij bijv een verjaardag heeft blijft ie liever thuis, gaat vroeg met vrouw en kind of gaat erg kort.
Altijd. Beun klusjes zijn meestal in het weekend. En aangezien hij om 15.00 uur altijd wel thuis is beunt hij ook wel eens in de middag. Heeeeeeerlijk!
Die van mij is min. 4 weken en max 6 weken dag en nacht van huis. Daarna is hij ook min 4 weken en max 6 weken de hele dag thuis. Maar in die tijd dat hij dus thuis is gaan we ook op visite of krijgen we visite of zijn er altijd wel dingen die we te doen hebben. En daarnaast werk ik ook gewoon overdag.
die van mij is altijd savonds thuis, maar hij ligt op bed. als bakker moet je snachts wel weer de broodjes bakken
Bij ons wisselt het heel erg. MIjn vriend is chef kok en de ene keer werkt hij overdag en de andere keer de middag en avond. Heel erg wisselend dus. Op dit moment werkt hij veel overdag en is dus om zes uur lekker thuis, ik werk zelf ook en werk minimaal 1x in de week de avond. Verder sport ik 2x in de week en mijn vriend als hij er tijd voor heeft. Dus veel avonden zijn we niet samen, maar dat vind ik helemaal niet erg. Kan ik mijn series kijken en lekker freubelen met mijn kraaltjes!
Alleen in het weekend Mijn man is militait en zit nu op een kazerne aan de andere kant van het land.... we hopen dat hij over een half jaar dichterbij kan komen en af en toe 's avons thuis kan komen!
elke avond ik ben meer weg s avonds dan hij , maar dat komt omdat ik s avonds dan aan het werk ben dus loop ik lekker te banjeren door het dorp en verzorg mijn kliënten (wijkverpleging)
Die van mij is alleen op vrijdag, zaterdag en zondagavond thuis. En af en toe op woensdag.. Maar vanaf volgende week komt daar verandering in, want dan gaan we samenwonen!
Mijn man is de hele week 's avonds thuis, behalve vrijdagavond en soms als hij een vergadering heeft ofzo.
wij wonen niet samen dus ongeveer de helft van de week, en hij werkt in de horeca dus komt ook meestal pas na 23.00/00.00 uur bij mij.
mijn mannetje is iedre avond thuis gaat sóchtends 10 voor 5 naar werk en komt s'middags 10 over 4 thuis
mijn ventjuh werkt in ploegen dus de ene week werkt hij van 6.00/15.00 en de andere week van 15.00/00.00 en daarna is hij gewoon lekker thuis bij ons wij doen best veel samen heerlijk met ons gezinnetje