hoe vaak is jullie man s'avonds thuis?

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Hier is het mannetje ook iedere avond thuis (heerlijk saampjes op de bank ;) )

2. leonie20

leonie20 Actief lid

1 jul 2007
    180
    0
    16
    die van mij bijna nooit is internaitonaal chauffeur en in 2 weken tijd 3 avonden thuis dus erg weinig :(

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    die van mij elke avond :) :)

4. Hoeft niet hoor! Ik vind het ook fijn om iets voor mezelf te hebben (en mijn hubbie ook...)
    De donderdagavond is míjn avond, dan ga ik met een aantal dames dansen en op dinsdagavond is mijn hubbie in principe nooit thuis.

5. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hier ook om de week,de ene week is hij 6 uur thuis en de andere week
    is hij om 10 uur of later thuis.

niks aan natuurlijk ,maar de ene week kan hij de avond eten met ons benutten en de andere x s'middags de broodmaaltijd met ons doen.ik heb niks te klagen.
    behalve als ik ziek ben en bijna niet kan lopen van de pijnlijke spieren tijdens de griep wenste ik dat hij wat eerder thuis kwam van zijn late diensten.

6. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    Als hij geen fotogroep heeft of moet overwerken dan is die thuis, hij hoeft zelden over te werken en fotogroep is 1 keer in de 2 weken buiten de schoolvakanties om!

7. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    hij is bijna elke avond thuis.. soms gaat ie wel lekker met zn vrienden ff wat doen.. maar dat vind ik helemaaaaaaaal niet erg :D avondje alleen vind ik wel lekker ff.. Maar het fijnste is lekker met zn tweetjes lekker savonds op de bank bij elkaar liggen tv kijken.. Ach, wat zijn we toch schattig, whahah!

Maar hij gaat over 2 weken in ploegen werken.. en kan het dus zijn dattie savonds moet werken :( Als ik snachts maar nie alleen ben, dat vind ik ECHT eng!

Liefs kiss

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hè gelukkig, begon me al bijna zorgen te maken haha

9. principessa

5 jul 2007
    61
    0
    0
    Zonnige Zuiden
    die van mij is vaker weg dan thuis (werken of iets anders doen) en nu ook weer weg. Mjah ik vind het niet zo erg hoor alleen op zaterdagavond moet ie thuis zijn, vind ik (en vindt ie zelf ook wel)

10. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Mijn man is 's avonds bijna nooit thuis hij is altijd aan het werk (kok horeca) meestal is hij 1 a 2 avonden thuis als ik mazzel heb.

11. Delayla

Delayla Actief lid

5 jun 2007
    303
    0
    0
    Mijn hubbie is 4 avonden in de week weg

12. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Mijn ventje is 3x per week weg 's avonds, of voetballen of fietsen en soms zondagmorgen ook fietsen. De rest is ie thuis.

13. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Mijn man heeft een eigen bedrijf, de ene week draait hij nachtdienst, dus dan is hij 7 avonden van huis.
    De week dat hij dagdienst heeft gaat hij 4 keer voetballen 's avonds.

14. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Bijna elke avond behalve, de dinsdag en de woensdag...
    dinsdag avond moet ie werken
    woensdag sport hij.....

Deel Deze Pagina