die van mij bijna nooit is internaitonaal chauffeur en in 2 weken tijd 3 avonden thuis dus erg weinig
Hoeft niet hoor! Ik vind het ook fijn om iets voor mezelf te hebben (en mijn hubbie ook...) De donderdagavond is míjn avond, dan ga ik met een aantal dames dansen en op dinsdagavond is mijn hubbie in principe nooit thuis.
hier ook om de week,de ene week is hij 6 uur thuis en de andere week is hij om 10 uur of later thuis. niks aan natuurlijk ,maar de ene week kan hij de avond eten met ons benutten en de andere x s'middags de broodmaaltijd met ons doen.ik heb niks te klagen. behalve als ik ziek ben en bijna niet kan lopen van de pijnlijke spieren tijdens de griep wenste ik dat hij wat eerder thuis kwam van zijn late diensten.
Als hij geen fotogroep heeft of moet overwerken dan is die thuis, hij hoeft zelden over te werken en fotogroep is 1 keer in de 2 weken buiten de schoolvakanties om!
hij is bijna elke avond thuis.. soms gaat ie wel lekker met zn vrienden ff wat doen.. maar dat vind ik helemaaaaaaaal niet erg avondje alleen vind ik wel lekker ff.. Maar het fijnste is lekker met zn tweetjes lekker savonds op de bank bij elkaar liggen tv kijken.. Ach, wat zijn we toch schattig, whahah! Maar hij gaat over 2 weken in ploegen werken.. en kan het dus zijn dattie savonds moet werken Als ik snachts maar nie alleen ben, dat vind ik ECHT eng! Liefs kiss
die van mij is vaker weg dan thuis (werken of iets anders doen) en nu ook weer weg. Mjah ik vind het niet zo erg hoor alleen op zaterdagavond moet ie thuis zijn, vind ik (en vindt ie zelf ook wel)
Mijn man is 's avonds bijna nooit thuis hij is altijd aan het werk (kok horeca) meestal is hij 1 a 2 avonden thuis als ik mazzel heb.
Mijn ventje is 3x per week weg 's avonds, of voetballen of fietsen en soms zondagmorgen ook fietsen. De rest is ie thuis.
Mijn man heeft een eigen bedrijf, de ene week draait hij nachtdienst, dus dan is hij 7 avonden van huis. De week dat hij dagdienst heeft gaat hij 4 keer voetballen 's avonds.
Bijna elke avond behalve, de dinsdag en de woensdag... dinsdag avond moet ie werken woensdag sport hij.....