Hoe vaak is jullie man weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocoladekoekje, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie89

noukie89 Niet meer actief

gelukkig hoefd mijn vriend nooit de deur uit eigenlijk waar hij is ben ik ook meestal :D:D:D:D:D

2. marjan77

marjan77 Bekend lid

Hier wisselet het erg sterk.
    Mijn man werkt in de agrarische sector, de ene week 40 uur en de andere 80. Leuk is anders, maar ik wist het toen ik hem leerde kennen.
    Op dit moment vind ik het vooral jammer voor de kinderen, dat ze hun vader soms meerdere dagen niet zien.
    Zelf heb ik wel eens het gevoel alleenstaande moeder te zijn. Maar als hij het weken rustig heeft gehad (winterperiode) heb ik wel zoiets van "nu mag je wel even een avond wieberen, haha. Lekker even de avonden voor mij alleen.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.031
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Mijn man is militair, en alleen in de weekenden thuis.
    De weekenden zijn echt voor ons samen, en spreken we eigenlijk bijna nooit afzonderlijk van elkaar iets af.
    Door de week spreek ik dus af met vriendinnen.
    Nu heeft hij vakantie, en spreek ik echt af en toe wel met vriendinnen af...kan hij ook een keer alleen met Valerie zijn.

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hmmmm nou mijn man werkt in overleg juist avond diensten (meestal van 15 tm 00-01 uur)
    en ik vroege diensten Van 6uur tot 14 uur
    maar ik werk maar 3 daagjes en vooral veel in de weekenden, dan voetbalt hij als hij vrij is op donderdagavond en zaterdag vaak een wedstrijd... dat is zijn ding, we zijn veel ochtenden samen en ook eigelijk voor mij gevoel veel avonden
    mij hoor je niet klagen ik vind het gezellig samen maar om hem nou verplicht naast me op de bank te zetten waardoor hij met een chaggie kop naast me zit, nee dat hoeft van mij niet

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wij gaan en staan wanneer we willen...als hij een avond naar vrienden wil of voetballen doe ik niet moeilijk. Zo doet hij ook niet moeilijk als ik even besluit naar een vriendin te fietsen voor een bakkie thee of glaasje wijn. Ga er echt niet op kijken hoeveel avonden we samen zijn. Dus ja in mijn ogen vind ik het overdreven...

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mijn man is alleen in de weekenden thuis i.v.m. zijn werk. Meestal doen we in het weekend alles samen.. af en toe gaat hij alleen op zondagmiddag bij familie/vrienden een bakkie doen, of ga ik alleen.. of ze komen hier :D maar dat is met een uurtje ook wel klaar..

Ik zou het eens met je man bespreken dat je ook eens een avondje samen wilt zijn.

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    denk wel als je dingen gaat opleggen of verbieden dat het bij een man juist verkeerd-om werkt en dat ze dan juist dwars gaan liggen!!! Plan gewoon zelf leuk een romantisch avondje eens in de zoveel tijd in
    gewoon niet te geforceert

8. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Mijn man werkt ook onregelmatig. Nu ik nog met zwangerschapsverlof ben zie ik hem dus heel vaak. De ene keer in de ochtend en dan weer 's avonds. Hij werkt om het weekend. Wij hebben de "afspraak" dat we allebei 1 avond per week voor onszelf hebben. En daarnaast gaan we 1 keer per maand er samen op uit zonder Sam. Lekker uit eten, filmpje pakken, enz.

9. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Mijn vriend komt meestal wat later uit zijn werk, uurtje of 7, maar dat is geen probleem. En hij gaat ongeveer één keer per week naar de dansschool of ik nou zin heb om mee te gaan of niet (soms twee keer per week, soms niet). Het ligt er een beetje aan of we een drukke week gehad hebben, maar soms baal ik daar wel van. Vooral omdat hij dan pas heel laat (uurtje of 3 of 4) thuis is en we de volgende dag (zaterdag/zondag) niks aan de dag hebben.

Ik vind het meestal wel lekker om alleen thuis te zijn.

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hier net zo. ;) Dan ben ik er denk ik ook een extreme in. :D

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hey, dat is grappig. Je hebt op pagina 1 ook gereageerd. ;)

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    mijn man heeft 1 avond dienst per week
    en 1 sportavond nou ja avond 1,5 uur
    ik vind t wel lekker kleine meid op bed en ff 1,5 uur voor mezelf

13. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ben vaak alleen thuis vanwege zijn werk.
    Inmiddels heeft hij donderdag en vrijdag ouderschaps verlof dus is hij thuis.
    Ik ben nooit zo moeilijk als hij een keertje weg wil maar als ik weg wil dan moet het toch altijd even met een zucht en een kreun.
    Of ik moet mijn dochter nog in bad doen, fles geven en in bed leggen terwijl hij dat ook kan doen.

14. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Mijn vriend is veeeel weg.. Bijna iedere avond.... Ik ben zeer zelden savonds op pad.. Dan geef ik het wel van te voren aan.
    Hij heeft 1 x per 3 weken late dienst, dus dan is hij zowieso de hele week savonds weg... Begint zondags al dus 6 dagen ...
    Maar als hij gewone dienst heeft is hij ook bijna iedere avond weg...
    Vind het wel prima zo, al word ik wel eens pissig als ik eens een avondje weg ben en dan de volgende dag bijv. ff savonds wil boodschappen. Dan krijg ik te horen: ga je alweer weg dan?

15. Female

Female Niet meer actief

Mijn man is nu 80-90 uur per week weg :s... (6 dage per week ong. 12-16 uur per dag)
    Heavy tijd, gelukkig na de zomer weer ietsje minder.
    Gelukkig gaat het nog goed met ons allemaal ;)

Deel Deze Pagina