Hoe vaak kijkt jullie dreumes tv?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door aardbei1707, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijntje1985

Konijntje1985 Actief lid

28 feb 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zijn er ook dreumesen die helemaal geen tv kijken? Ik ben echt niet zo'n moeder die het niet vindt kunnen maar hij vindt er gewoon niks aan. Ik vind dit soms wel eens jammer (onder het eten koken bijvoorbeeld). Ik wilde het hem als baby niet aanwennen waardoor ik haast nooit de tv aanzette als hij wakker was. Maar het gevolg is dus nu dat hij er niks aan vindt. Terwijl hij ook echt wel zijn rustmomentjes zou moeten kunnen pakken, dit zou geen overbodige luxe zijn denk ik.

2. Jane 31

Jane 31 Actief lid

22 feb 2009
    324
    0
    0
    Meestal na het avond eten een aflevering van Sesamstraat (20-25 min):D

Soms ook in de middag als ik nog even iets moet doen voordat we weg gaan. ;) Maar dan is het meestal geen hele uitzending van Sesamstraat.

Soms als ik ziek ben of heel erg moe dan wil ik mijn zoontje voor de tv zetten want het werkt fantastisch! Maar in de nacht wordt hij dan wel meer wakker.
    De richtlijn is veel minder en sommige Amerikaanse kinderartsen zeggen dat het beter is om helemaal geen tv te kijken, voordat het kind 2 jaar is.
    Ons het dat niet gelukt. De richtlijn lukt ook niet helemaal:$

Ik heb dit gelezen in de folder van aap noot muis.

http://www.appnootmuis.nl/wp-content/uploads/App-Noot-Muis-MKO-PDF.pdf

Groeten Jane

3. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ze kijkt af en toe mee als wij tv kijken. Dat is na 18.30, van te voren hebben we nooit de tv aan. Meestal speelt ze dan nog even op de grond voordat ze rond 19.30 bv krijgt en dan in bad en naar bed gaat. Af en toe tilt ze dan haar hoofdje op en kijkt ze haha. Maar volgens mij is dat meer omdat het bewegend beeld is. Want we hebben hier een beeldscherm hangen met de beveiligingcamera's van de zaak en die vind ze vaak leuker dan de tv lol.

4. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Als ik ga koken en na 18:00 dan mag er baby tv op :D

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Weet niet hoe oud je zoontje is maar hier is ie met anderhalf jaar pas echt tv gaan kijken...

Deel Deze Pagina