Zie mijn onderschrift. Ik had bij de derde goede hoop dat deze ook op tijd zou komen maar helaas. Benieuwd wanneer deze zich aanmeldt. Ik ga niet meer toeleven naar de 40 weken en zie wel wanneer deze komt. Ik zelf denk nu met 41 weken.
De vk die onze pretecho heeft gemaakt heeft het 3 keer juist gehad. 1ste was uitgeteld op 1-4-09 en de vk zei 4-4-09 en is 4-4 geworden 2de was uitgeteld op 21-7-10 en de vk zei 14-7-10 en is 14-7 geworden de 3de was uitgeteld op 25-8-14 en de vk zei 26-8-14 en is 26-8 geworden. dus hier officieel 3x mis. Maar wel heel toevallig dat de vk van de pretecho het 3x goed had.
Ik ben zwanger van de eerste dus kan er nog weinig overzeggen. Maar in. Mijn omgeving varieert het nogal. Ik ke niemand die op uitgerekende datum is bevallen, 7 dagen te laat, 5 dagen te laat, 7 dagen te vroeg en 4 dagen te vroeg. Dus tja... Blijft afwachten
Hier ook zwanger van de 1e.. En ik weet wel, de uitgerekende datum is het niet geworden. Ik hoop wel dat de kleine nu snel komt!
hier is het een beetje ja en nee mijn jongste is wel op de uitgerekende datum geboren, maar ik ben ingeleid. Maar ook al was ik dat niet was de kans nog heel groot dat hij die dag was geboren. Ik had namelijk al echte weeen en 4 cm ontsluiting. (maar dit wisten we pas toen ze me gingen inleiden) de oudste is maar 1 dagje "te vroeg" geboren.
Oudste met 41,5 Jongste ingeleid met 41,3 Jongste uitgerekend op 26 april 2015 dus ben benieuwd ga uit van 41+ hihi
Hier op 38+5 de start maar nog net met 38+6 geboren. Normale bevalling op het verloop na. Had verwacht flink overtijd te gaan maar mentaal gezien was ik er al weken klaar voor. Geen enkele voorwee of harde buik gehad maar gelijk voor het echt.
Ik ben de eerste keer bevallen op 40+6. Zwamger gewordem dmv Clomid. Nu aan het wachten op baby nr 2!
4%, is een bekend cijfer. Hier: 38+5 spontaan 39+2 spontaan 38+0 keizersnede (maar waarschijnlijk ook begonnen)
Ik ben van mijn eerste bevallen op 39+6! Dus maar 1 dag eerder op een zondag dan hoefde ik gtst niet te missen
De eerste op de uitgetelde datum en met eerst breken van vliezen en daarnapas weeen de andere zijn ingeleid. allemaal spontane zwangerschappen