Hallo meiden, Misschien kijk ik er over heen maar ik kan nergens een wachtbankje vinden voor dames in de mmm. Misschien weet iemand waar die staat of moeten we een nieuwe beginnen? Liefs
Das een heeeel goed idee!! Daar zocht ik ook al naar na mijn terugplaatsing.. Inmiddels positief getest maar ik weet hoe vreselijk t wachtbankje is dus heel veel sterkte!!!!
Ik kan het ook echt nergens vinden...ja er staat er wel 1 maar die meiden zijn allemaal gelukkig al lang zwanger of bevallen. oh ja en er is er nog 1 maar dit zijn geen meiden die in de mmm zitten en het is toch fijn om ervaringen uit te wisselen. Bedankt in ieder geval. en nog gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Liefs
Hoi, Hier is een wachtbankje, wellicht kunnen jullie hier mee kletsen: http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/280999-verlengde-wachtbankje-iii.html Lotte
Ik kom naast je zitten hoor op het verschrikkelijke pijnbankje maar misschien kunnen we het met elkaar wat gezellig maken en minder stressvol hier op dag 10 na IUI 6, wanneer deze ook niet lukt krijgen we nog 1 IUI en dan starten we met IVF Vanochtend had ik een zeer licht 2e streepje op de test, nog nooit eerder gehad in de afgelopen 3 jaar dus het wachtbankje begint nu nog alleen maar meer pijn te doen aan mn kont
hallo dames ik kom ook even op het wachtbankje wij hebben zondag onze eerste iui gehad met hormoon ook ik mag rond de 25ste testen. dit is onze eerste iui samen aantal jaar geleden heb ik al iui gehad met een andere partner. ik vindt het weer erg spannend. gelukkig zit ik niet zo vaak achter de computer anders raak ik weer veslaafd aan het forum. dus lees af en toe mee. groetjes en iedereen succes.
Oeh Staffie,,,,spannend zeg!!!!!!!! Zondag dus testen....das een mooie dag voor een positieve test! @Puck...voor jou ook spannend, ik mag ook officieel de 25 pas testen maar ga dat niet volhouden denk ik omdat iedereen zegt dat ik eerder kan testen!! Gezellig dat jullie erbij zitten meiden!!!!!!
Ik zit ook al 10 dagen op het wachtbankje! Na cryo terugplaatsing, met extra progesteroncapsules.... Officieel nog tot zaterdag wachten...
Dag allemaal!!! Ik kom mij ook aanmelden voor het vreselijke wachtbankje!!!! Dit is onze 3de ivf eigen cyclus... En ik heb vanmorgen getest met kv5 ennnnn licht positief!! Super spannend! Misschien een leuk idee om een lijstje te maken wie welke klachten/symptomen heeft vanaf de TP. Ik zal een begin maken... Eerst door de ovitrelle: Pijnlijke borsten Ontzettend verstopt zitten:x Verward zijn.. tijdens mijn lessen niet meer weten wat ik nu wilde vertellen hihi Nu 10 dagen na de ovitrelle: Duidelijke aders op mijn bosten en op tepels Misselijk Verstopt zitten pfff Soort van spierpijn aan de achterkant van mijn boven benen Drukkend gevoel in mijn buik wanneer ik lig en en op mijn zij lig. Doen jullie mee??? Groetjesss Maggiekiss
Hoi maggiekiss...ik heb na mn punctie en de pregnyl injectie heel veel zwangerschaps klachten en een hele opgezette buik gehad. Nu ben ik een week na de punctie en een paar dagen na de tp en alle klachten verdwijnen langzaam....ene kant erg lekker, ben weer een beetje mezelf aan het worden maar aan de andere kant maakt het me onzeker..... we wachten, wachten en wachten maar he.....
Hai Romy, Dit begrijp ik. Wel moet ik zeggen dat ik ook vaak lees dat er veel meiden zijn die nergens last van hebben en toch zwanger blijken te zijn. Inderdaad het zegt allemaal niet veel denk ik. Maar toch ben ik zoekend naar wat anderen ervaren en voelen. Al dan niet in onze kop of echt....... Ik hoop voor jullie dat het een dikke vette PLUS is op de 26 ste!!!! Groetjes Maggiekiss
Hoi nee dat mocht niet omdat ik teveel(24) follikels had en ze bang waren voor overstimulatie....nu gebruik ik die bolketjes elke dag. Jij pregnyl? En ik vind het ook fijn om ervaringen te lezen....ben niet van zpagina af te slaan hah
dames ik zit gelukkig niet zo vaak achter de computer anders raak ik verslaafd aan dit forum hier alles ok nog een klein weekje te gaan! gr puck
Meiden, succes op het wachtbankje.. tis echt vreselijk die weken. Heb er een aantal keren opgezeten, van afgevallen maar ook op gebleven... Dus hopelijk alssssss jullie positief testen..... http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/280999-verlengde-wachtbankje-iii-264.html Dat topic is uit een wachtbankje topic ontstaan, maar er komen maar geen nieuwe meiden bij... dus ik duim heel hard dat jullie straks allemaal positief testen Jullie zijn welkom Sterkte en duim voor jullie allemaal!