hoe vaak klussen jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ramona1, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara85

    Tamara85 Actief lid

    16 jan 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    hoi meiden,
    vorige maand ben ik bij de dokter geweest omdat we nu bijna een jaar bezig zijn wilde niet tot precies een jaar wachten.
    hij gaf mij de volgende opdracht:
    na menstruatie iedere dag klussen, kussen onder de kont en even blijven liggen verder moet ik nu tempen, moet eind augustus terug komen dan zal hij ons verder sturen maar zijn verwachtingen waren hoog als we iedere dag zouden klussen...... ben benieuwd......
    groetjes tamara
     
  2. Mouse

    Mouse Bekend lid

    22 mei 2007
    944
    0
    0
    Laat ik nou al die tijd gedacht hebben dat dat een broodje aap verhaal was :eek:
    Zit de hele tijd aan mijn vriendje te vertellen dat dat echt niet nodig is... :(

    ga het de volgende keer toch maar eens proberen... ik bedoel, als een huisarts het al zegt :D
     
  3. Tamara85

    Tamara85 Actief lid

    16 jan 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    ja hij zei dat dus dan doen we dat maar he dacht ook dat het flauwe kul was haha maar ja hij geeft het als advies..............
     
  4. Ramona1

    Ramona1 Actief lid

    11 jun 2007
    172
    0
    0
    heb in het begin ook met mn kussen onder mn kont gelegen en zei toen ook nog voor de grap zal wel nergens op slaan, maar inderdaad als de huisarts dat zegt.....

    En ik dacht ook dat je de eerste week na je menstruatie juist helemaal niet zo vruchtbaar bent...
     
  5. Lafo

    Lafo VIP lid

    27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hallo Meiden,

    Ja wanneer we zin hebben meestal om de dag, wel iets meer rond m'n vruchtbare periode (al zeg ik dat niet tegen m'n mannetje, niet goed voor libido)

    Maudi, Ramona en Cynthia leuk ook allemaal in de tweede ronde!
    Ook zo spannend, Ramona we lopen zo goed als gelijk, wanneer ga je testen?
    Voel je al iets?
    Hoe heb je je banner ingesteld? Niet gebaseerd op je eerste cyclus zie ik. Ik ook niet ietsjes gesjoemeld, voor de pil was ik altijd heel regelmatig zo rond de 31 a 32 dagen. Dus daar heb ik het op ingesteld.
    Succes allemaal!
     
  6. Lafo

    Lafo VIP lid

    27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Sorry Ramona :oops: je zit 6 dagen voor de eisprong zie ik nu.

    Dat wordt heel hard klussen :)
     
  7. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoi dames,

    Ik ben ook geneigd elke dag te klussen, hoe vaker hoe meer kans zou je zeggen.

    Maar ik heb een stuk gelezen dat sperma 36 tot 48 uur de tijd nodig heeft om 'te herstellen'... Dus als je het elke dag doet, is er geloof ik minder sperma. Daardoor ben ik wat in de verwarring gebracht. Wanneer doe je het nou goed?! Elke dag of toch maar beter óm de dag?

    Zie onderstaande twee links voor meer info:

    http://www.medischforum.nl/onderwerp/942/250

    http://forums.obgyn.net/vrouwengezondhe ... /0201.html

    Groetjes Sandra
     
  8. Jorietje

    Jorietje Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.140
    681
    113
    Zuid-Holland
    Wij "klussen" alleen als we er allebei zin in hebben en meestal is dat om de dag.. Maar t wisselt ook wel ns een beetje....
     
  9. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Hier om de 2 a 3 dagen. :)
     
  10. Ramona1

    Ramona1 Actief lid

    11 jun 2007
    172
    0
    0
    @ lafo

    Ja lopen inderdaad zo goed als gelijk! Nee ik kon de banner alleen in stellen tot en met 35 dagen dus heb ik dat maar gedaan, ookal was mn eerste cyclus 39 dagen. Was voor de pil onregelmatig dus ben benieuwd hoeveel dagen mn cyclus deze keer is.

    Voel niks bijzonders eigenlijk, zou ook niet weten of ik mn eisprong al gehad heb of zoals mn banner aangeeft nog moet krijgen. En jij?

    Vorige keer heb ik ongeduldig als ik was 1x te vroeg getest en 2x met 31 en 36 dagen getest, deze keer wacht ik eerst maar even een tijdje af...... als ik het volhou :)

    Wanneer ga jij testen?

    groetjes
     
  11. Jorietje

    Jorietje Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.140
    681
    113
    Zuid-Holland
    Wanneer ga je testen Jessica? Je bent een dag overtijd zie ik....
     
  12. Lafo

    Lafo VIP lid

    27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @Ramona,

    Eisprong tsjaa ze zeggen dat je het moet voelen, maar ik voel heel de tijd van alles hahahha, stiekum denk ik weer van zou het deze keer zo zijn?
    Ik heb mezelf voorgenomen niet te testen, maar...... ga ik het volhouden.
    Ik mag al na dit weekend testen (we lopen niet echt helemaal gelijk zag ik hahah) maar altijd leuk om ervaringen uit te wisselen.
    Ik hou je op de hoogte hahahha
    Succes!
     
  13. Annerie

    Annerie Bekend lid

    22 jul 2006
    925
    0
    0
    Volgens mij moeten wij toch meer aan de klus, hier wordt tijdens de ovu flink geklust, om de dag, maar na de ovu gemiddeld 1 a 2 keer per week..
     
  14. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik doe met de test marathon mee 14 juli. Dus dan pas. Ik weet ook niet goed wanneer ik mijn ei heb gehad, dus wacht ik extra lang. Heb nog niet zo'n lange cyclus gehad als nu.
     
  15. Fientje2007

    Fientje2007 Actief lid

    18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Hallo!
    Wij klussen ongeveer om de dag. Ik ben begonnen met temperaturen, maar daar ben ik nog niet veel wijzer van geworden.
    Maar eerlijk gezegd heb ik sinds dat ik gestopt ben met de pil veeeeeel meer zin dan ik daarvoor ooit heb gehad. Heb ook plechtig gezworen nooit meer aan de pil te gaan. M'n vriend is er ook erg blij mee, maar de leukigheid gaat er wel een beetje vanaf. hahaha
    Ben benieuwd of het altijd zo blijft, wel moeten er wel om lachen!
    groetjes,

    Fientje
     
  16. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Wy zitten nog in de eerste ronde, dus we klussen wanneer we zin hebben haha, kan verschillen vanb een paar x per dag tot een paar keer per week :) ;)
    Geloof dat we rond mn ei maar wat vaker gaan klussen hihihi
     
  17. pipi24

    pipi24 Actief lid

    2 mrt 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    meiden

    of je nu veel of weinig klust er is altijd hoop
    wij hadden maar 1 x geklust 1 dag voor het eitje

    en zie het resultaat in ronde 4 was het raak

    ik wens jully allemaal heel veel s6

    liefs patricia
     
  18. Ramona1

    Ramona1 Actief lid

    11 jun 2007
    172
    0
    0
    @ lafo ; ja wel even laten weten hoe het is afgelopen! succes!
     
  19. mommie

    mommie Lid

    4 jul 2007
    99
    0
    0
    Gevangeniswezen
    Wij klusten voordat ik gestopt ben met depil meer als nu..ik denk dat we nu ongever op 3 per week zitten..
     
  20. Amsy

    Amsy Bekend lid

    8 jun 2007
    559
    0
    0
    hallo meiden,
    Ik vind het woord "klussen" zo gekunsteld. Misschien omdat ik vooral heel erg geniet van het vrijen met mijn liefie. Klussen klinkt alsof je het perse doet om zwanger te raken. is in veel gevallen natuurlijk ook zo, en misschien moety ik es van die roze wolk afkomen, maar toch. MIjn liefie en ik zijn pas 5 maanden samen, en gezien leeftijd zijn ben ik na 3 maanden al gestopt met de pil. We hebben geen aandacht geschonken aan vruchtbare periode, met de instelling als het komt dan komt het, en binnen 1 maand was het raak. Ook het verhaal van om de dag vrijen is betr lijkt me onzin, wij doen het zeker iedere dag met veel plezier en genot, zonder stress van nu moet het, misschien dat daar de kracht ligt.
    Tja, ik besef dat ik misschien wel mensen voor het hoofd stoot, da's niet mijn bedoeling, maar ik denk dat het voorop moet staan dat je ook echt met elkaar wilt vrijen en dat het geen plichtpleging wordt, want ik kan me voorstellen dat je lichaam zich relaxter opstelt en er meer open voor staat als je lekker ontspannen geniet zeg maar. Je hoort ook vaak dat stellen die enorm bezig zijn met proberen pas een rake poging hebben als ze lekker samen ontspannen op vakantie zijn en gewoon van elkaar genieten. Hmmm, natuur zit moeilijk in elkaar, dat blijkt
     

Deel Deze Pagina