hoe vaak klussen jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ramona1, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramona1

    Ramona1 Actief lid

    11 jun 2007
    172
    0
    0
    Ik vind het word "klussen" juist wel grappig verzonnen en ik denk dat je het word ook gewoon grappig moet zien!

    Natuurlijk moet het vrijen gewoon fijn zijn en met plezier etc, maar als je graag een kindje wilt ga je juist toch ook denken wanneer zou ik vruchtbaar zijn en hoe zou het, het beste (en zo snel mogelijk ;) ) gaan lukken!

    De natuur zit inderdaad wel moeilijk in elkaar en eigelijk kan je alles alleen maar afwachten...
    De een is zo zwanger en bij de ander duurt het een eeuwigheid...... ieder geval iedereen die op deze site zit, wil heel graag zwanger worden en ieder doet het op zijn eigen manier!
     
  2. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    :D :) Haha. Ik ga in de zomervakantie een week van huis (niet zo ver weg, dus manlief kan wel ff langskomen, maar dan hebben we absoluut geen tijd en privacy voor dát ;) ) Ik denk dat de vlinders hier ook wel rondfladderen als ik weer thuis kom ;)
     
  3. Jusi

    Jusi VIP lid

    4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Wij 'klussen' als we er zin in hebben.
    Mijn man heeft altijd wel zin, dus aan hem ligt het iig niet. ;)
    Een paar weken geleden hebben we wel meer geklust dan normaal zeg maar, omdat ik dacht dat ik mijn vruchtbare periode zat.
    Maar ik weet nu niet precies wanneer die is, dus we doen maar wat nu. :)
     
  4. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Je hebt dan ook veel meer kans om zwanger te worden met een relatief nieuwe liefde, wist je dat? Net zoals de kans om zwanger te worden groter is bij overspel. Ik weet niet waarom dat is. Maar misschien omdat je er allebei nog zoveel zin in hebt. :D
     
  5. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ze zeggen dat opwinding een belangrijke factor is bij het zwanger raken, en het lijkt me dat bij een nieuwe relatie en overspel er wel sprake is van opwinding:p
     
  6. mashaa

    mashaa Lid

    4 jul 2007
    34
    0
    0
    alkmaar
    Ja, daar zit wel een kern van waarheid in, de opwinding en natuurlijk vanwege het klaarkomen van de vrouw aangezien dat ook erg belangrijk is.

    Hoevaak wij het doen?

    Ik schaam me haast om het te zeggen maar wij zijn nu bijna twee jaar samen en we doen het nog steeds elke dag en het laatste jaar ipv van 3 keer op een dag twee keer maar het gebeurt echt wel dat we het soms maar 1 keer doen :oops:

    Maar geen zorgen ik krijg nog wel rust hoor als ik in mijn periode zit doen we het niet ;)

    En zoals je ziet het maakt niet uit hoeveel je het doet wij zijn ook al anderhalf jaar bezig!
     
  7. Jorietje

    Jorietje Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.140
    682
    113
    Zuid-Holland
    Daar zeg je zoiets, het klaarkomen van de vrouw.... Mijn man laat mij meestal eerst klaarkomen :oops: En voor ik er dan weer erg in heb is het al zover :oops: en wil ik dus niet dat ie stopt, sorry voor de omschrijving hoor... maar zou dat veel uitmaken? Weet iemand dat?
     
  8. schatje1

    schatje1 Niet meer actief

    Als we zin hebben ;) en dat is nu de laatste tijd wel iets meer moet ik zeggen haha
     
  9. ons2ewondertje

    3 jul 2007
    29
    0
    0
    wij hebben zoiets van: we doen het gewoon als we zin hebben.
    Hebben we bij de 1e zwangerschap ook gedaan.....
    Je kan het toch niet plannen
     
  10. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ik zie de benaming "klussen" ook als humor, gisteren zei t schatje nog: "en waar moest er hier geklust worden?"
    Lache toch :) :) :)
     
  11. Lafo

    Lafo VIP lid

    27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Ramona

    Tuurlijk laat ik het je weten alleen denk eerder dat het ongi wordt..........voel me ook niet anders dan anders.
    Succes allemaal met klussen!
     
  12. Cassanie

    Cassanie Niet meer actief

    wij "klussen" als het kan om de dag..
    er word in ieder geval in het weekend geklust
     
  13. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    wij klussen veel minder als al die meiden hier. Als het mee zit, 1 keer per week. rond de eisprong wat meer. maar soms kunnen er wel 2 of 3 weken tussen zitten. en soms is het 4 dagen achter elkaar. maar gemiddeld zal het 1 keer per week zijn ongeveer. en ik moet zeggen, we zijn er allebei tevreden mee. rond mijn ei heb ik meer zin, dus dan gebeurt het ook meer.
     
  14. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    wij klussen elke dag en soms slaan we wel is een dagje over als een van ons een keer geen zin heeft haha. toch heb ik er in totaal een jaar overgedaan om zwanger te raken (1 mk tussendoor) dus of het de kwalitieit aantast misschien wel.
     
  15. Ramona1

    Ramona1 Actief lid

    11 jun 2007
    172
    0
    0
    @ mashaa

    Jeetje mashaa, ik zou niet weten wanneer ik het 3x op een dag zou moeten doen, vooral door de weeks! :confused: en dan nog elke dag! :D

    groetjes Ramona
     
  16. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hoe doen jullie dat eigelijk mashaa
    zijn jullie allebei werkeloos ofzo?
    sochtends en savonds kan ik me nog voorstellen, maar hoe red je 3x daags?
    en gaat de lol er dan niet een x af?
     
  17. Ramona1

    Ramona1 Actief lid

    11 jun 2007
    172
    0
    0
    lijkt me ook wel dat het dan een beetje eentonig wordt en routine elke dag en dat zoveel keer :rolleyes:
     
  18. mieltje

    mieltje Bekend lid

    19 jan 2006
    913
    0
    0
    Wij, om de ene dag.
    Mijn gynecoloog adviseert elke dag rond de eisprong.
    Hij vindt ons nog jong en zegt dat we het leuk moeten houden.
    Die grapjas.
     
  19. grace20

    grace20 Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ik en mij vriend klussen om de 3 dagen.
    het is niet goed als je elke dag klust.
    het zaad van de man in dan niet zo sterk dan als je een paar dagen wacht.
    ik wist dit ook niet tot mijn vriend een staal moest binnen brengen.
    toen we de uitslag kregen bleek die zeer slecht te zijn!
    toen we hem nog eens opnieuw deden hielden we ons 5 dagen in en hij had inneens superzaad.
    dan gaf de dokter ons ook de raad om de 3 dagen te doen omdat we de zaadjes tijd moeten geven om aangemaakt te worden.
     
  20. Freesia

    Freesia Fanatiek lid

    5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hallo meiden,

    Was gewoon benieuwd naar de frequentie van stellen die graag zwanger willen worden.
    Ik ben nieuw hier en ik lees nu met veel jaloezie jullie klusgehalte :confused:
    Als wij 2 keer per week klussen is het veel...

    En aan mij ligt het niet hoor :) Maar mijn lief is vaak te moe :cry:

    (al moet ik niet overdrijven, het is nog niet eens écht klussen, ik ben gisteren gestopt met de pil :) :) )
     

Deel Deze Pagina