hoe vaak klussen jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ramona1, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Wij doen het iedere dag....(bijna iedere dag) Dat hebben we altijd gedaan en dat doen we nu nog.....Sommige mensen zeggen: "wij doen het niet vaker omdat we een kind willen, het moet wel leuk blijven" Wij zeggen: "we doen het niet minder omdat we een kind willen, het moet wel leuk blijven" ;)
     
  2. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    bijna elke dag haha

    grtjes
     
  3. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ja hier ook bijna iedere dag..ja nu is het iets minder want hubbie heeft een nieuwe baan waar hij om 3:30 weer voor uit zijn bedje moet..dus af en toe een pauze/bijslaap dagje hihihi..maar anders iedere dag wel..en met plezier hoor :D ..tijdens de ongi niet(moet er niet aan denken), maar daarna is het echt wel weer feest hier ! (je moet wel creatiever( lees: rustiger) worden met 2 grotere kinderen ;) )
     
  4. mizzy

    mizzy Actief lid

    26 jun 2007
    142
    0
    0
    kapster
    wij ook ieder dag. :D
     
  5. Droppie123

    Droppie123 Bekend lid

    12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Haha ja leuk he als je dat zo leest.
    Ik had gister weer met de pil moeten beginnen en ben dus ook 1 dag gestopt.
    We gaan dus als ik niet meer ongi ben flink aan de klus.
    Zal mijn vriend wel niet zo erg vinden :D
    Die wil altijd wel.
    Maar ik denk als ik elke dag wil klussen dat hij het dan wel snel zat zal zijn. :p
     
  6. Freesia

    Freesia Fanatiek lid

    5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    @ Droppie123: Daar ben ik ook een beetje bang voor.
    Mijn lief is erg gevoelig als het op klussen aankomt. Het heeft maanden geduurd voor hij over zijn onzekerheid heen was. Nu is ie ook huiverig dat bewust klussen een negatieve invloed gaat hebben.
    Maar goed, gisteren had ie er totaal geen moeite mee hahaha! :)
     
  7. kellox

    kellox Fanatiek lid

    25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    De ene keer elke dag, dan weer om de dag en heel soms zit er een dag of 2/3 tussen! :oops:
     
  8. kellox

    kellox Fanatiek lid

    25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    en als ik ongi ben wil ik helemaal niks tussen die benen hebben uiteraard! hihi :)

    Dus dan heb ik een weekje rust! ;)
     
  9. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Wij klussen om de 2 of 3 dagen. Ik vind dit het fijnst en zo blijft het leuk. Wij werken beide full time en mijn man nog extra omdat hij een eigen zaak heeft. Als ik ongie ben dan 5 daagjes niet.
     
  10. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Wij konden het eerst elke dag wel doen... voor hubbie op uitzending ging... toen ie terug kwam hebben we het wat rustiger aan gedaan vanwege het verwerken van de ellende daar... (kan me indenken dat je dan ff met je hoofd ergens anders zit...) en toen kluste we zo'n 2 x per week als we dat al haalde en de maand dat het raak was hebben we het welgeteld 1 x gedaan vanwege de drukte van de verhuizing... hihi
     
  11. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Iedere dag... dat zou ik ook wel willen. Of om de dag... Nee, bij ons is het eerder 1 of 2 keer per week...
     
  12. Droppie123

    Droppie123 Bekend lid

    12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Bij ons is het tot nu toe steeds gem. 2 keer in de week, maar dat was natuurlijk alleen maar oefenen.
    Nu we op karwei gaan kan het echte klussen beginnen natuurlijk. :D
     
  13. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Je moet er wel lol in houden Droppie ;)
     
  14. Droppie123

    Droppie123 Bekend lid

    12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Maar dat zal zeker wel lukken.
    We hebben er met oefenen altijd al lol in dus dat moet nu helemaal geen probleem zijn[​IMG]
     
  15. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    he hallo!

    Ik heb ook ergens gelezen dat het juist goed is om te klussen wanneer je zin hebt!
    Natuurlijk hou ikook wel in de gaten wanneer ik mijn ei heb, maar we probreen eigenlijk zoveel mogelijk te klussen wanneer we zin hebben.
    Ik kan echt niet elke dag en soms ook niet om de dag klussen ik heb daar geen zin in.
    En tegen mijn zin in vrijen werkt bij mij niet.

    Dus we zullen afwachten hoe snel ik (en OF ik) zwanger raak.

    Iedereen succes ermee!

    Liefs Annika
     
  16. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Wij hebben deze ronde voor het eerst om de dag geklust ipv elke dag en zie het resultaat! ;)
     
  17. Ramona1

    Ramona1 Actief lid

    11 jun 2007
    172
    0
    0
    @ pooh69 Gefeliciteerd!


    Voelde je jezelf ook al zwanger van te voren of had je nog niet echt symptonen waaraan je het kon merken?

    groetjes Ramona
     
  18. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
  19. Diavolo

    Diavolo Actief lid

    30 mei 2007
    187
    0
    0
    Zo dat zijn nogal frequenties ja :)
    Hier gebeurt het niet zo vaak hoor ;) Ben daaronder behoorlijk beschadigd door de eerste bevalling en vrijen doet pijn! De meest natuurlijke oplossing om dit probleem op te lossen volgens de gyne is een tweede kindje krijgen, en nu na 2 jaar en 4 maanden pijn zijn we daar mee begonnen.
    Dus rond de verwachte eisprong proberen we het om de dag of iets vaker zelfs, en in de weken ervoor en erna wanneer we zin hebben, maar 1x in de week is hier echt niet vreemd hoor :)
     
  20. mashaa

    mashaa Lid

    4 jul 2007
    34
    0
    0
    alkmaar
    en voor degene die dacht dat we werkloos zijn:

    Moet er niet aan denken werkloos te zijn anders hadden we ook niet aan kindertjes begonnen. Althans dat proberen we he!

    's ochtend voor het werk, als wij thuiskomen of na het eten, en dan ook nog eens voor het slapen gaan, zo doen we dat 3 keer op een dag!

    Hahahaha, wel leuk hoor die reacties maar we zijn echt nog heeel heeel gek van elkaar dus gaat dit gewoon spontaan en die man van mij, ach denk dat het net als sporten is, op een gegeven moment ben je in topconditie dus is hij ook niet snel moe te krijgen! En hij krijgt zijn rust wel hoor!

    Heel veel liefs
     

Deel Deze Pagina