hoe vaak klussen jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ramona1, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramona1

    Ramona1 Actief lid

    11 jun 2007
    172
    0
    0
    @ mashaa

    Zie dat je nu 4 dagen over tijd bent! Hopen dat nu na al dat klussen ;) het eindelijk raak is!

    groetjes Ramona
     
  2. Lisa23

    Lisa23 Lid

    22 mei 2007
    13
    0
    0
    Manager
    Amstedam
    mijn cyclus klopt niet helemaal dus ik kan het niet zien :cry:
     
  3. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    elke dag :oops: en we beginnen pas volgende maand :)
     
  4. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb normaal een hele regelmatige cyclus en weet ik ongeveer wel wanneer we 'moeten' klussen

    maar helaas heb ik 20 juni een mk gehad dus weet ik deze maand niet precies wanneer mijn ei komt dus we klussen sinds ik geen bloed meer verlies gewoon om de dag om zoveel mogelijk kans te maken om zwanger te worden.
    Dit is trouwens voor ons helemaal geen straf......

    Groetjes Liesje en succes voor iedereen die net zoals ik ook aan het proberen is om zsm zwanger te raken!
     
  5. Ramona1

    Ramona1 Actief lid

    11 jun 2007
    172
    0
    0
    Hebben deze maand om de dag geklust, tot afgelopen woensdag om mn vriend een kuurtje heeft gekregen van 10 dagen :(

    Nou hoop ik dat ik mn eisprong al heb gehad al heb ik er net als vorige keer niks van gemerkt dus ja afwachten maar...

    Donderdag heb ik mn cyclus van 28 dagen bereikt, het liefst zou ik dan vrijdag al weer willen testen :D maar ja vorige maand was mn cyclus 39 dagen dus ja is toch beter om dan nog even een poosje te wachten met testen..... denk ik ..... moeilijk he wachten.... :(

    groetjes Ramona
     
  6. Droppie123

    Droppie123 Bekend lid

    12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Succes Ramona en ik hoop dat het gewoon raak is.
    Lijkt me rot hoor een cyclus van 39 dagen.
    Ik moet het nog even afwachten.
    Ben nu sinds 2 weken met de pil gestopt en dan weet je het natuurlijk nooit.

    Duim voor iedereen hier hoor.
    Hopen dat we allemaal snel zwanger zijn.
     
  7. Hster

    Hster Actief lid

    14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Klussen jullie echt om de dag, de hele maand!?
    Dat krijgen wij niet voor elkaar hoor. Druk, moe, andere leuke dingen te doen, noem maar op. Ondertussen ken ik mijn lijf wel zo goed dat we het voor mijn eisprong opvoeren naar om de dag, maar de hele maand dat houden we niet vol hoor :oops: .
     
  8. Droppie123

    Droppie123 Bekend lid

    12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Maar jullie zijn, jammer genoeg, ook al even bezig zie ik.
    Bij ons is het ronde 1, dus ja dan ga je er met frisse moet (en zin) tegenaan he. :oops:
     
  9. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    nou wij doen het wanneer we zin hebben dat kan zo elke dag zijn maar soms ook 2 dagen niet
    Ga niet zo van het moet nu want mn ei is in aantocht dat gaat me wel erg ver ondanks we al 2 jaar bezig zijn
     
  10. stampertje

    stampertje Niet meer actief

    Rondom de periode dat mij ei ongeveer moet komen klussen we om de dag. Daarvoor en daarna wanneer we zin hebben, dan kan het ook zo maar gebeuren dat we een aantal dagen niet klussen.

    Het moet wel leuk blijven om te klussen en geen moeten worden. want dat werkt bij ons niet.

    Liefs
     
  11. Hster

    Hster Actief lid

    14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    haha, dat klopt inderdaad. Eerste maanden waren wij ook flink fanantiek bezig. Maar zoals ik al zei: dat hou je niet vol.

    @ stampertje: ik sluit me bij jou aan: het moet wel leuk blijven! (gelukkig is dat rond mijn ei nooit een probleem...)
     
  12. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi!

    Wij klussen eigenlijk ook wanneer we er zin in hebben.
    Mijn vriend heeft altijd wel zin maar ik niet altijd, en verplicht vrijen vind ik echt niet leuk dan geniet ik er ook niet van.
    En volgens mij is dat juist wel de bedoeling.
    Ik lees wel eens dat er meiden zijn die elke dag klussen :confused: Heb je hiervoor een goede tip voor mij? Want ik kan dat dus echt niet.
    Om de dag vind ik al moeilijk, niet omdat ik het niet lekker vind of mijn vriend niet aantrekkelijk vind, maar ben vaak moe en het kost bij best veel energie om te vrijen. Tenminste ik wil zelf ook graag klaarkomen tijdens het vrijen en dat is best vermoeiend.

    Maar goed we zien wel waar het schip strand deze maand!

    Liefs
     
  13. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wij klussen meestal zo'n 2 á 3 x in de week.
    Maar nu we dus voor onze eerste ronde gaan, denkt me vriend dat t nodig is elke dag te klussen hahaha. Terwijl me vruchtbare periode nog niet eens is.
     
  14. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    elke dag is eigenlijk ook niet goed dan is het zaad van lage kwaliteit dus 3 keer per dag is helemaal dan niet oke

    Wij hier wanneer we zin hebben hoor dat is ong 3 keer in de week mar het kan ook wel eens 5 keer in de week zo zijn
     
  15. Ramona1

    Ramona1 Actief lid

    11 jun 2007
    172
    0
    0
    hoi allemaal,

    even een vraagje zie bij sommige onderaan weleens " pendelen " staan, maar wat is dat eigenlijk?

    groetjes
     
  16. Ramona1

    Ramona1 Actief lid

    11 jun 2007
    172
    0
    0
  17. mandy80

    mandy80 Actief lid

    2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    wanneer we zin hebben!


    xxx
     
  18. Droppie123

    Droppie123 Bekend lid

    12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Bij De lounge staat het bij info beschreven.
    Ze gaan dan voor je pendelen wanneer je zwanger gaat worden en of het een jongen of een meisje gaat worden.
    Ik heb er ook één laten doen en wacht nog op het antwoord.



    We wilden het echt elke dag gaan doen.
    Hadden er ook helemaal zin in.
    En moet eerlijk zijn dan ik dat nog wel heb, maar mijn vriend krabbelt ineens terug. Hij gaat al lachen als ik naar boven ren met kaarsjes en een aansteker.
    Ja moet toch wat om hem te verleiden
    :D
     
  19. sangerdjan

    sangerdjan Actief lid

    6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    wij klussen ook om de dag om zo ook de kans te vergrootte .. en tijdens de vruchtbare periode .. elke dag .. maar we zijn pas in ronde twee dus kan nog nie vertellen of het raak is
     
  20. puzzcat24

    puzzcat24 Niet meer actief

    Wij zitten nu in ronde 7 en deze mnd zijn we voor het eerst elke dag gaan klussen,want het zaad van de man word elke dag weer aangemaakt...EN als de vrouw klaarkomt NA ejaculatie dan word de ingang beter voor het zaad...Het is juist meer wetenschap dan gevoel,zwanger worden...
    Het wou niet in die 7 mnd met om de dag klussen,dus ja dan maar op deze manier wat hebben we te verliezen?Nog een mnd tja dat is niet zo erg,want elke 2 weken hebben we OF feest (klussen) OF wachten of je ongi door breekt...

    Knuffs ikke
     

Deel Deze Pagina