hoe vaak klussen jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ramona1, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudia86

    Claudia86 Bekend lid

    18 feb 2007
    806
    0
    0
    ongeveer 1 keer in de 2 dagen!?
     
  2. erannick

    erannick Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Hier wordt er om de dag geklust meestal maar geen zin is ook niet klussen
     
  3. jendo

    jendo Actief lid

    16 feb 2007
    151
    0
    0
    lerares
    Hoi!
    Wij klussen als de ongi voorbij is ook om de dag. Ik vind het wel moeilijk al die informatie.. de een zegt elke dag, de ander om de dag zelf een paar om de 3 dagen? In december was het raakt maar dat is geeindigt in een miskraam.. Iedereen heel veel sterkte!
    Jen
     
  4. Jolien25

    Jolien25 Nieuw lid

    29 jun 2007
    3
    0
    0
    Wij zijn nu voor de eerste ronde bezig. Ik ben wel erg onregelmatig ongesteld. Tussen de laatste keer zat 5 weken. Nou, die zijn nu al om... nog geen ongesteldheid of postieve test. ? Dus tja.. afwachten maar denk ik. En wat het klussen betreft. Wij doen het om de dag, bij meer zin elke dag en ook vaak in het weekend iedere dag. En... niet gelijk naar de wc erna.
     
  5. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    weet je dat dat onzin is niet naar de wc je benen omhoog gooien etc
    de zaadjes die de weg vinden vinden ze toch wel en komen er niet uit
     
  6. puzzcat24

    puzzcat24 Niet meer actief

    Bij mij valt het altijd eruit,en ook niet een beetje en dat word erger als ik bovenop zit...Zwaartekracht heet dat,en als je je knieen omhoog doet dan kantelt je bekken waardoor het zaad er beter in valt...Ik zit meestal nog een kwartier met de knieen omhoog en als ik de eisprong heb valt er niks uit...Het zuigt dan helemaal op heel apart hihih

    Knuffs ikke
     
  7. Zora

    Zora VIP lid

    12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bij ons heel verschillend. Soms maar een of twee keer per week. Dat is meestal als we allebei 's avonds erg druk zijn. En soms een week bijna elke dag. Moet wel eerlijk zeggen dat ik zelf niet echt de behoefte voel voor elke dag. Heb een druk leven en ben soms gewoon echt te moe en hubbie ook. :oops:
     
  8. Ramona1

    Ramona1 Actief lid

    11 jun 2007
    172
    0
    0
    Hoi allemaal

    Nou vandaag weer ongesteld geworden, maar positief is dat het nu maar 32 dagen duurde inplaats van 39 dagen!
    Dus nu op naar ronde 3, lekker weer veel klussen en hopen dat het deze ronde raak mag zijn!

    groetjes Ramona
     
  9. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik ga ook niet met mn benen omhoog liggen ofzo, maar dat is meer omdat mn vriend dat echt onzin vind.
    als bewezen was dat het echt waar zou zijn, zou ik het elke x doen!
     
  10. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik doe 't ook niet, (alleen als ik dat op dat moment ff lekker vind liggen) volgens mij is 't onzin, maar OK. Als je denkt dat 't werkt en je wil graag zwanger worden, moet je 't doen. Bij mij heeft het sowieso geen nut: volgens mij loopt 't er nog uit als ik op z'n kop ga staan. Iig loopt er wel veel uit als ik even blijf liggen, of dat nu wel of niet met m'n benen in de lucht is. Maar ik neem toch aan dat er ook wel een gedeelte daar terecht komt waar 't moet komen.
    Haha, dan lig je nog even na te liggen en maakt manlief een grappige opmerking :D , als ik dan moet lachen komt alles er in één golf uit :confused: ;) :)
    Ik maak me er niet druk om, als je al zwanger kan worden van voorvocht, wat niet 'gelanceerd' wordt maar gewoon een beetje drupt, dan denk ik dat er sowieso wel zaadjes op de goede plaats komen...
     
  11. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    die zaadjes weten hun weg wel denk ik..
    maarja ik heb er dan ook geen last van dat t eruit loopt.. hooguit een klein beetje..
     
  12. Niet meer actief

    Hey meiden

    de ene klust 1x de ander 5 x het enige wat ik kan zeggen en werd mij verteld door mijn gyn

    je lichaam bepaald wanneer je lichaam er klaar voor is om zwanger te worden of je nu wel of geen 4 x in de week klust er zijn vrouwen die zijn zwanger geworden van 1x klussen dus het bewijst helemaal niks meer je word er alleen soms zo moedeloos van als je die verhalen hoort

    gewoon positief blijven en afwachten is het enige wat je kan doen

    ik zit nu weer in afwacht fase en we zien wel of het geluk met ons is ja of nee en of mn lichaam er ook zo over denkt hahah

    liefs kaley
     
  13. Ramona1

    Ramona1 Actief lid

    11 jun 2007
    172
    0
    0
    @ kaley succes! Het is inderdaad maar net wat je lichaam wil, die bepaalt het allemaal :)
     
  14. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    goede avond,

    heb even mee gelezen, en zal ook gelijk antwoorden! :)
    ik ben bezig aan me eerste ronde, :D
    we doen het ongeveer om de dag, maar soms ook weleens om de 2 dagen. ligt er maar net aan of we zin erin hebben anders doen we dat gewoon niet. nou moet ik vrijdag naar de gyn. om te kijken of er eitjes zijn. ben deze week begonnen met clomid. dus dan gaat zij ons advies geven :(
    iedereen veel klus plezier !
    vind het woord klussen echt wel leuk klinken !

    groetjes sandra
     
  15. anoul26

    anoul26 Fanatiek lid

    11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Wat die gyneacoloog zegt kan wel waar zijn maar als je het niet doet op het moment dat je vruchtbaar bent, gebeurt er natuurlijk ook niks. Het aantal keren maakt ook iet dat je zwanger wordt maar je vergroot de kans dat je het doet terwijl je eitje er klaar voor is.

    Het lastige is dat klussen voor mij erg pijnlijk is wanneer ik vruchtbaar ben en het dus wat meer moeite kost om opgewonden te worden. Als ik dan weer ongesteld ben, heb ik enorme zin maar daar geniet alleen mijn vriend van. Gemiddeld doen we het zo'n twee/drie keer in de week en wanneer ik vruchtbaar be doen we het vaker, meestal om de dag maar deze maand hebben we meer zin waardoor we op 1 x per 1,5 dag uitkomen.
     
  16. Ramona1

    Ramona1 Actief lid

    11 jun 2007
    172
    0
    0

    Hoi sandra,
    Wat is eigenlijk clomid? heb het weleens vaker zien staan, maar vraag me elke keer af wat het is?

    groetjes Ramona
     
  17. silvana81

    silvana81 Fanatiek lid

    12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    wij klussen 3 á 4 keer per week, soms ook wel minder als we beide moe van het werk zijn en soms ook wel weer meer.
     
  18. 1Summer

    1Summer Actief lid

    21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Wij klussen ook meestal om de dag. De zwemmertjes blijven ong. 4 dagen in leven, dus meer heeft ook niet echt zin (is wel leuk btw) :)

    Laatst heb ik gelezen dat bij een dagelijkse lozing de kwaliteit van de zaadcellen achteruit gaan...
    Dus nu we voor "het echie" gaan, nemen we het zekere voor het onzekere :D

    Succes allemaal!
     
  19. Jessica77

    Jessica77 Actief lid

    24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij doen het 2 a 3 keer per week, meestal in het weekend.
    Na mijn ongie van 5 dagen komt al heel gauw mij ei (dag 9).
    En na 2 x spermaonderzoek bleek bij mijn vriend dat een paar dagen onthouding beter resultaat gaf !
     
  20. Askim

    Askim Bekend lid

    8 jul 2007
    634
    0
    0
    Blijven liggen doe ik (nog) niet, toch wel gelijk even naar het toilet. Geloof ook wel dat de actieve zaadjes hun weg wel weten te vinden. Voor ons is het nu de eerste ronde, vrijdag mijn laatste ongi dag gehad en nu dus wachten op mijn ei. Gisteravond voor het eerst dus echt geklust, voelt toch wel apart. Kan bijna niet wachten tot ik weet hoe mijn cyclus is.
    Gemiddeld klussen wij 4/5 x per week, en we doen het gewoon wanneer we zin hebben. Pas de 1ste ronde dus ik probeer (...) er ook niet teveel mee bezig te zijn. Door mijn 30+ leeftijd is de kans al een stuk minder dus ik verwacht de eerste rondes nog geen positief nieuws (maar hoop het uiteraard wel!)
     

Deel Deze Pagina