Hoe vaak 'klussen' jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 2 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak?

1. 1-2x per maand of minder

44 stem(men)
    30,1%
  2. 1x per week

16 stem(men)
    11,0%
  3. 1-2x per week

47 stem(men)
    32,2%
  4. 3-5x per week

34 stem(men)
    23,3%
  5. 6-7x per week / elke dag

5 stem(men)
    3,4%
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

:D:D

En is dat dan een geplande 'klus' of gebeurt het 'klussen' ook spontaan?

En wat voor 'gereedschap' gebruiken jullie voor het klussen?

En wat is jullie lievelingsplek om te 'klussen'?

Youtan, Hopsatee, Logan en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Klussen... brrr. Krijg je de kriebels van dat woord.

Wij doen het 1 a 2 keer per week..
    Spontaan en gebruiken ons eigen "gereedschap" ;)
    En het liefst gewoon in onze slaapkamer.

Wat saai eigenlijk o_O

3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:

Denk wekelijks dat er hier wel klusjes worden geklaard. Maar zo af en toe even een snel klein klusje tussendoor moet ook wel kunnen.

Vorige week nog een grote klus geklaard toen de kinderen onverwachts bij vriendjes gingen eten. Je moet wat met dat vrije uurtje :p

Helaas is er aan het gereedschap van mijn man wat geklutst afgelopen maandag dus de gereedschapskist staat nog even in de schuur. Helaas geen kleine spijkertjes meer voor ons maar goed, we hadden er een goede reden voor ;)

En jij @Boommm ?? :roflmao:

Rizzoli, merah, Blosjes en 28 anderen vinden dit leuk.
  4. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Hier hebben we meerdere keren per week een spontane klus. Ik moet er niet aan denken om een geplande klus te hebben, zul je net zien dat de accu van mn mans boormachine leeg is. :roflmao:
    De meeste klussen gebeuren in de slaapkamer maar overal moet wel eens een klus gedaan worden toch.

In your eyes vindt dit leuk.
  5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Haha zal zelf ook even reageren.

Wij klussen 3-6x per week. Verschilt best wel erg, de ene week hebben we meer tijd over dan de andere week.

Het is wel altijd spontaan, ik vind geplande klussen altijd een beetje een moodkiller geloof ik.

Recentelijk heb ik een magisch ei aangeschaft wat het klussen best wel heeft opgeleukt haha, verder zijn wij niet zo avontuurlijk en klussen wij met het standaard gereedschap.

6. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Heerlijk dit:roflmao:

De laatste tijd kunnen we wat minder klussen ivm werk van vriend in het buitenland.
    Normaalgesproken wel een paar keer per week. Vriend klust het liefst elke dag, hij is een echte klusjesman :p

Waar? Meestal in de slaapkamer, lekker saai.
    Gekste plek waar we ooit geklust hebben was op het strand:roflmao: de strandstoel had een onderhoudsbeurt nodig :p

Hopmarjanneke en Mississippi vinden dit leuk.
  7. Hayat84

Hayat84 Actief lid

1 aug 2015
    258
    69
    28
    Hier wordt regelmatig geklust, wij zijn net verhuist en in de meeste kamers moet toch nog het één en ander onder handen worden genomen.
    Het materiaal waarmee wordt geklust is nog hetzelfde als toen wij 7 jaar geleden gingen samen wonen, gewoon de basis, wat goed is is goed.
    Een indicatie qua hoeveelheid klusjes per week/maand kan ik niet echt geven, ligt een beetje aan ons werk, tijd en baby, maar over het algemeen hebben wij zo'n 2 grote klussen per week en 1 snel tussendoor. Ik hou er niet van om ze te plannen, Als het nodig is is het nodig

Marchella en Majo1983 vinden dit leuk.
  8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Normaal hadden we dagelijks wel een klusje klaarliggen maar momenteel is er helaas een zomer- en winterstop ingelast i.v.m. instortingsgevaar.

Eke84, Nescio, Jessi79 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Het grootste project hebben we gelukkig 6 jaar geleden afgerond en heeft 3 jaar geduurd. Arbeidsintensieve periode... ;)

Nu hebben we soms een projectje staan, geen grote gelukkig, maar door alle drukte komt het er niet altijd van. De spullen in de gereedschapskist zijn voldoende om te kunnen slagen.

spruitjes, Hopmarjanneke en Marchella vinden dit leuk.
  10. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik ga stuk :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

karlijn vindt dit leuk.
  11. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Haha geweldig wij klussen regelmatig, nu zwanger denk ik 2x per week, we gebruiken momenteel geen gereedschap, ik ben al blij dat het zo nog lukt met die dikke buik. Meestal saai in bed, laatste keer op een andere plek was in een zwembad hokje, maar nu met een dochter doen we dat maar niet meer

12. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Gezien de ijstijd die is aangebroken bij mij klussen wij niet zoveel.
    Zitten gemiddeld nog op 1-2 keer per week. Soms slaan we een weekje over.

Ook bij ons zijn de meeste klussen in de slaapkamer. Maar soms een klusje ergens anders.

Wij klussen alleen spontaan.
    Gepland klussen werkt niet voor ons.

karlijn vindt dit leuk.
  13. MMW

MMW Fanatiek lid

29 dec 2013
    1.236
    447
    83
    Wij klussen een à twee keer per week. In onze keuken moet het meeste werk gebeuren, dus meestal zijn we daar te vinden. Vaak in de ochtend trouwens, als ons reeds afgemaakte projectje even ligt te rusten en geen onderhoud nodig heeft. En altijd spontaan trouwens...

Hopmarjanneke en Marchella vinden dit leuk.
  14. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mijn man is gek op klussen, maar ik besteedt mijn tijd liever aan andere dingen eigenlijk.
    Bovendien is mijn klus gereedschap 2 weken per maand onbruikbaar, denk dat wij gemiddeld op 1 keer per week zitten.
    We gebruiken behalve ons eigen gereedschap zo'n ding van latex (soms ook niks).
    Meeste wordt in de slaapkamer geklust of in de woonkamer.

15. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Momenteel heel erg veel, ben er inmiddels ook wel behoorlijk klaar mee. Blij als het straks even wat minder kan.

Verbouwing schiet inmiddels wel behoorlijk op.

Logan vindt dit leuk.
  16. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Whaha geweldig topic :roflmao:

Wij klussen meestal zo een 2 keer in de week. De een keer weer wat meer en de andere keer weer wat minder

Doen het alleen spontaan anders hoeft het niet. En dan gewoon saai in de slaapkamer.

17. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Altijd spontaan! Het verschilt wel heel erg. Soms een week niet, soms iedere dag. nu gemiddeld 2 a 3x PW.

18. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.737
    113
    Wij klussen niet meer, alle klussen zijn geklaard en opnieuw klussen zou alleen maar meer werk opleveren.
    We hobbyen wel regelmatig en altijd spontaan, want we moeten er maar net tijd voor en zin in hebben :roflmao:

In your eyes, yaro, HappyRabbits en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb niet zo'n hoge klus gehalte. Mn man wel.

Ik denk 1 a 2 keer per week. Voor mn bevalling wel eens met gereedschap maar vind dat nu niet echt meer wat.

En gewoon in de slaapkamer. De tijd van rare klus plekker hebben we gehad ;)

20. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    Op dit moment wordt hier nog weinig geklust, aangezien ons laatste project nogal veel aandacht van ons vraagt.
    En ik heb momenteel nog last van een kleine lekkage, dus we moeten even wachten totdat deze bui overgetrokken is. Ik kan niet wachten om mijn gereedschap weer te gebruiken. :p

Deel Deze Pagina