Wij zijn gemiddelde klussers. Ongeveer 2 a 3 keer per week zijn er diverse klussen die geklaard moeten worden. Momenteel vinden de projecten vooral plaats in de slaapkamer en badkamer. De spontane klussen gaan het beste en vinden ook gretig aftrek. Echter moet er soms met een baby en peuter wat meer gepland worden om alle klussen van die week geklaard te krijgen.
Oh dat klussen! Gek word ik er soms van. Mijn man is een echte klusjes liefhebber. Hij ziet overal wel een klus in. Ik vind dat niet altijd nodig en ben ook wel tevreden met een likje hier of daar. Gemiddeld komt het nu tot ongeveer 2 spontane klussen per week. Voornamelijk de badkamer wordt hier aangepakt. De ene week wordt er wat meer en uitgebreider geklust dan de andere week. Gereedschap van mijn man is prima en orde en staat eigenlijk altijd klaar voor gebruik
Wij klussen gemiddeld 5/6x in de week. Zouden allebei elke dag wel een klusje willen klaren maar er zijn toch dagen dat je geen tijd hebt of te moe bent. Altijd spontaan, plannen is echt een moodkiller voor ons. Meestal doen we het alleen met ons eigen gereedschap. Zo nu en dan wat extra materiaal uit de gereedschapskist erbij. De meeste klussen gebeuren in de slaapkamer, maar ook op andere plekken moet er soms geklust worden.
Mijn man is een grote klusliefhebber, zijn gereedschap staat altijd paraat Hier wordt er 2 tot 3x per week geklust, 2 grote en 1 kleine klus. De slaapkamer wordt vaak onder handen genomen maar de badkamer kan ook af en toe een klus gebruiken. Soms voegen we wat onderdelen toe aan de gereedschapskist maar meestal komen we toch weer uit op het oude en vertrouwde gereedschap.
Mijn man heeft een nekhernia...dus er mag voorlopig niet geklust worden samen....grrr Ik doe nu maar mijn eigen klusjes. Met of zonder gereedschap.
Geniaal dit! Hier zit een nieuwe bewoner in huis die last heeft van ons geklus. En ik als huisbaas heb daar dan ook weer last van. We pakken dus de klussen weer op als de bewoner verhuisd is. Wel sneu voor mijn man, want die kan niet wachten om zijn gereedschap weer te gebruiken om het huis weer flink op te knappen.
Hier helaas weinig kluswerk vriend doet de klussen liever gewoon met z'n tweeën en houdt niet van pottenkijkers, hoe klein ook.... en altijd maar een DIY project begint ook te vervelen . Om die pottenkijker te krijgen waar ze zit hebben we heel wat af geklust. Helaas niet altijd spontaan maar wel zo veel als mogelijk. De frequentie van de klussen lag daardoor voor mijn vriend wat hoger dan hem lief was. Het gereedschap werd er niet altijd blij van. Ik ben erg benieuwd hoe het na de afronding van het huidige project gaat zijn. Met twee keer spontaan per week zou ik dan al erg tevreden zijn.
Ja die las ik later . Jouw keus of die van je klusmaat? Hier is het ook bouwvak maar ik begin er stevig van te balen
Mijn keuze. Manlief klust liever elke dag haha. Wel vervelend dat jij wel wilt klussen maar je partner niet. Kan me voorstellen dat alleen klussen ook niet altijd even leuk is.
Hier hobbyen we zo 2-3 maal per week, soms wat meer, soms wat minder. Het gereedschap van manlief schiet sinds 3 jaar alleen nog maar losse flodders maar over het algemeen alleen in de slaapkamer. Oh ja, wij hobbyen spontaan en zonder overig gereedschap.
1,2,3 keer per maand. Verschilt altijd, maar altijd is het sowieso weinig. En wij zijn heel saai, gewoon in bed en alleen met onszelf. Man is niet zo avontuurlijk en heeft een heel laag libido.