Hoe vaak 'klussen' jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 2 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak?

1. 1-2x per maand of minder

44 stem(men)
    30,1%
  2. 1x per week

16 stem(men)
    11,0%
  3. 1-2x per week

47 stem(men)
    32,2%
  4. 3-5x per week

34 stem(men)
    23,3%
  5. 6-7x per week / elke dag

5 stem(men)
    3,4%
  1. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Wij zijn gemiddelde klussers. Ongeveer 2 a 3 keer per week zijn er diverse klussen die geklaard moeten worden. Momenteel vinden de projecten vooral plaats in de slaapkamer en badkamer. De spontane klussen gaan het beste en vinden ook gretig aftrek. Echter moet er soms met een baby en peuter wat meer gepland worden om alle klussen van die week geklaard te krijgen.

Lisa2 vindt dit leuk.
  2. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.409
    764
    113
    Momenteel hebben wij de tuin open liggen

merah, Bloempje01, 1BB en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Oh dat klussen! Gek word ik er soms van. Mijn man is een echte klusjes liefhebber. Hij ziet overal wel een klus in.

Ik vind dat niet altijd nodig en ben ook wel tevreden met een likje hier of daar.

Gemiddeld komt het nu tot ongeveer 2 spontane klussen per week. Voornamelijk de badkamer wordt hier aangepakt.

De ene week wordt er wat meer en uitgebreider geklust dan de andere week.
    Gereedschap van mijn man is prima en orde en staat eigenlijk altijd klaar voor gebruik

4. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Wij klussen gemiddeld 5/6x in de week. Zouden allebei elke dag wel een klusje willen klaren maar er zijn toch dagen dat je geen tijd hebt of te moe bent. Altijd spontaan, plannen is echt een moodkiller voor ons. Meestal doen we het alleen met ons eigen gereedschap. Zo nu en dan wat extra materiaal uit de gereedschapskist erbij. De meeste klussen gebeuren in de slaapkamer, maar ook op andere plekken moet er soms geklust worden.

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Dan moet je klussen!!

Krily, Brinsa, spruitjes en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Hahahaha nee bedankt :roflmao:
    Mijn gereedschap heeft vakantie tot maart 2018 :p

7. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

hier een oud gebouw wat bijna instort omdat er bijna nooit meer in geklust wordt.

Chiggy, Chocolat, Brinsa en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Mijn man is een grote klusliefhebber, zijn gereedschap staat altijd paraat Hier wordt er 2 tot 3x per week geklust, 2 grote en 1 kleine klus. De slaapkamer wordt vaak onder handen genomen maar de badkamer kan ook af en toe een klus gebruiken. Soms voegen we wat onderdelen toe aan de gereedschapskist maar meestal komen we toch weer uit op het oude en vertrouwde gereedschap.

9. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.866
    2.548
    113
    Awhhh :( misschien toch tijd voor een grote verbouwing?

10. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Mijn man heeft een nekhernia...dus er mag voorlopig niet geklust worden samen....grrr

Ik doe nu maar mijn eigen klusjes. Met of zonder gereedschap.

11. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik zou je man dat even laten weten ;) wat stuk is moet gemaakt worden, tijd voor een nieuwe klus :p

12. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Geniaal dit!

Hier zit een nieuwe bewoner in huis die last heeft van ons geklus. En ik als huisbaas heb daar dan ook weer last van.
    We pakken dus de klussen weer op als de bewoner verhuisd is.
    Wel sneu voor mijn man, want die kan niet wachten om zijn gereedschap weer te gebruiken om het huis weer flink op te knappen.

Ladylola, mamavanmimi, MMW en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

"Gretig aftrek":roflmao:
    Geweldig dit haha. Ik heb wel medelijden met de nieuwe leden:p

Hopsatee vindt dit leuk.
  14. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Hahaha. Ik gaf al als reactie aan iemand anders dat mijn gereedschap vakantie heeft tot maart 2018 :roflmao:

15. manaolana

Hier helaas weinig kluswerk :( vriend doet de klussen liever gewoon met z'n tweeën en houdt niet van pottenkijkers, hoe klein ook.... en altijd maar een DIY project begint ook te vervelen :confused:.

Om die pottenkijker te krijgen waar ze zit hebben we heel wat af geklust. Helaas niet altijd spontaan maar wel zo veel als mogelijk. De frequentie van de klussen lag daardoor voor mijn vriend wat hoger dan hem lief was. Het gereedschap werd er niet altijd blij van.

Ik ben erg benieuwd hoe het na de afronding van het huidige project gaat zijn. Met twee keer spontaan per week zou ik dan al erg tevreden zijn.

16. manaolana

Ja die las ik later :D. Jouw keus of die van je klusmaat? Hier is het ook bouwvak maar ik begin er stevig van te balen :(

17. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Mijn keuze. Manlief klust liever elke dag haha.

Wel vervelend dat jij wel wilt klussen maar je partner niet. :( Kan me voorstellen dat alleen klussen ook niet altijd even leuk is.

18. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hier hobbyen we zo 2-3 maal per week, soms wat meer, soms wat minder. Het gereedschap van manlief schiet sinds 3 jaar alleen nog maar losse flodders :) maar over het algemeen alleen in de slaapkamer. Oh ja, wij hobbyen spontaan en zonder overig gereedschap.

19. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Dat laat monumentenzorg niet toe... :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Rizzoli, merah, Chocolat en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. yaro

yaro Niet meer actief

1,2,3 keer per maand. Verschilt altijd, maar altijd is het sowieso weinig.
    En wij zijn heel saai, gewoon in bed en alleen met onszelf.
    Man is niet zo avontuurlijk en heeft een heel laag libido.

Deel Deze Pagina