Snap er niks meer van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door butterfliez, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfliez

butterfliez Actief lid

20 nov 2010
    107
    0
    0
    Ben ik weer.. ik wordt niet veel wijzer van mezelf..

3 weken geleden had ik al ongesteld moeten zijn.. tot op heden nogsteeds niet en inmiddels ook al 3 testen verder die negatief aan geven..
    Gisteravond wat bloed verloren, licht roze was het en met 2x afvegen was het weg.. vandaag ook niks meer gezien qua bloed. wel ruikt mn afscheiding een beetje naar metaal/ijzer.. zou dit innestelingsbloed geweest kunnen zijn of misschien heel iets anders?

Help??!!!

2. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Hoe was je cyclus de laatste keer dat je ongesteld werd?

En je kunt altijd de huisarts bellen en gewoon een gesprek met hem/ haar aangaan hierover. Wie weet kan je huisarts iets voor je betekenen.

3. butterfliez

butterfliez Actief lid

20 nov 2010
    107
    0
    0
    Mijn cyclus was regelmatig. Meestal 29 a 30 dagen..
    huisarts heeft mij vertelt om over 2,5 als er niks veranderd is even terug te bellen..
    hier heb ik dus erg weinig aan in mijn ogen!

4. butterfliez

butterfliez Actief lid

20 nov 2010
    107
    0
    0
    2,5 maand dus..

5. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Vervelend dat je huisarts je nog wat langer wilt laten wachten. Ik heb altijd een onregelmatige cyclus gehad. Toevallig was hij pas geleden drie keer normaal, maar nu de laatste keer was het weer onregelmatig. En inmiddels ga ik de zesde week van deze cyclus weer in.

Dus misschien is je cyclus toch nog niet helemaal op orde. En anders proberen je huisarts duidelijk te maken dat je niet zolang wilt wachten?

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ben je net gestopt met de pil? Want als dat zo is dan snap ik de reden van de huisarts om het nog even aan te kijken ;) omdat je cyclus dan nog in de war is.

Deel Deze Pagina