hallo, ik had een vraag. ik heb in dezer dagen waarschijnlijk mijn ei. deze maand begonnen met ovu testen en gisteren en vandaag is het 2e streepje al vrij donker(nog niet gelijk aan controle hoor)dus vewacht hem morgn? maar nou was mijn vraag hoevaak is het beste om te klussen? elke dag?of bijvoorbeeld vanavond overslaan?? beetje onnozele vraag misschien hoor want wil het liefst gewoon paar dagen achter elkaar maar weet niet of dat invloed heeft op zaad???
Zodra je twee donkere streepjes hebt komt je ei binnen 24 tot 48 uur. Bij jou springt je ei dus waarschijnlijk morgen dus je moet echt vanavond klussen anders mis je hem misschien deze maand. Zou het om de dag doen normaal maar nu in jou geval vanavond en morgenavond. Charlie
dank je! ja denk ook morgen maar heb gister geklust vandaag dus weer dan en morgen ook? maar vroeg me af of dat nut heeft omdat sommige zeggen dat zaad een dag moet herstellen en dacht tja gister ook geklust en dadelijk verpesten we het door het te vaak te doen? sorry hoor klink wee heel onnozel hahah
er ligt in principe nu een voorraadje sperma klaar te wachten, je zou nog eens kunnen vrijen.. Wij vrijen om de dag en zo mis je eigenlijk geen ei!!!
Om de dag klussen resulteert in een soort "verse voorraad" zaad die ligt te wachten tot het ei eindelijk de sprong waagt. Als er geen medische reden is die het tegenaat kan het sperma 2 a 3 dagen overleven in de baarmoeder. Dus ook als je vanavond niet zou klussen (maar gisteren wel), is de kans dat je je ei mist niet heel groot hoor! Maar toch voor de zekerheid.....je weet maar nooit. Succes met wachten de komen de weken!
dank jullie allemaal, gister overgeslagen we dachten tja..vorige maanden wel veel geklust en alles maar niet op ei gelet want weet ik toch nooit, maar nu voor eesrt dus wel en dan wil je niks laten liggen he... maar vanavond wel aan de slag hoor!!! hoop het maar!!!heb alleen helaas weer bijna geen streepje op de ovu test....en de afgelopen 2 dagen wel. ppff verwarrend allemaal!! jullie ook allemaal succes!!!!
Enneh, als je geklust hebt....minimaal 15 min. op je rug blijven liggen, en evt. een kussen onder je bips doen . Aldus een tip van mn ferti.arts..... En je kunt indd beter om de dag klussen, dan heb je zeker meer slagings percentage. Want de zwemmers kunnen max. tot 72uur overleven.... Suc6 met klussen he . Liefs
bedankt voor de tip meid!!!helpt dat echt ? dacht altijd dat dat fabeltjes waren..nou ja baadt het niet dan schaadt het niet! mag ook niet klagen in 4e oging pas maar toch...je wil iets graag maar misschien ben ik er ook wel te veel mee bezig en moet ik het laten rusten........blegh...:x jij heel veel succes meid!!!!