Morgen is mijn testdag nadat er een 9-cellig embryo terug geplaatst is. Ik moet gewoon een thuistest doen. Nu kan ik daar niet meer wachten en heb ik vanmorgen een clear blue test gedaan. Nu zagen we heel licht, maar wel duidelijk een plusje. 6 dagen geleden heb ik mijn laatste spuit met 1500 pregnyl gespoten. Komt die positieve test nu van de pregnyl of ben ik misschien wel zwanger?
met een pregnyl spuit die nog maar 6 dagen geleden is kun je nog een vals positieve test krijgen. vind het erg vroeg na je pregnyl dat je van het ziekenhuis al mag testen eigenlijk. ik zou om een bloedtest vragen als ik jou was.
Hoi, Ik ben het eens met antwoord van Sam mv Kylian. De pregnyl blijft ongeveer 10 dagen in je bloed zitten, waardoor je vals positief kan testen. Ik vind ook dat je wel erg vroeg een thuistest mag doen hoor, zou idd ook om een bloedtest vragen. Succes en ik hoop dat het raak is. Groetjes, Elvira
Ook ik sluit me hier (helaas) bij aan... Ik heb ook ervaring met een beetje zwanger zijn..dus hou niet zo van vage lijntjes. Vertel je zh dit verhaal en vraag idd om een bloedtest, dan weet je het meteen zeker. Heel veel succes! Mag ik vragen wat je precies voor behandeling hebt gehad (IVF/ICSI/Donor) en hoe vaak...gewoon benieuwd hoor! Ik duim voor je!