ze kunnen ook niks hebben ook he, meestal zeuren ze dat ze te weinig krijgen nu were dat ze geen 20 zijn whahahah natas, zegt het ziekenhuis niet tegen jou hoelang van te voren je niet mag?
dat is hier nog niet het geval geweest maar wel moeten we de 16e naar het umc utrecht terug voor de uitslagen en dan zullen we ook dan horen hoe nu verder te gaan.... misschien als wij "dezelfde opdrachten" meekrijgen het voor ons ook weer anders wordt maar goed dat zullen we dan wel weer zien... succes in ieder geval liefs smoekie
ze kunnen ook niks hebben ook he, meestal zeuren ze dat ze te weinig krijgen nu were dat ze geen 20 zijn whahahah natas, zegt het ziekenhuis niet tegen jou hoelang van te voren je niet mag?[/quote:2fh1lhug] Nee, en het staat ook niet in de papieren.
Nee, en het staat ook niet in de papieren.[/quote:jca8yizx] Misschien even vragen. Dan hoef je er zelf niet zoveel bij stil te staan.
Bij de 2ling elke dag. Bij de vorige had ik vrijdag pregnyl en alleen zondag en dinsdag gedaan want toen was man lief ziek. En bij deze elke dag
Wij ook elke dag. Ben veel de bang het eitje te missen. Plus dat het zaad van mijn vriend minder dan 48 uur leeft, ga ik voor elke dag!
Ik heb om de dag gestemd.. alleen ligt het er hier net aan hoe mijn vriend zich voelt.. hij loopt alweer 4 maanden in de ziektewet ivm de ziekte van crohn wat weer veel moeheid met zich meebrengt... als hij zich goed voelt doen we t iedere dag en anders om de dag. Liefs kaatje
Om de dag! Fertiliteitpolie gaf ook aan dat dit goed was. We deden het een tijdje elke dag rond eisprong. bij zaadonderzoek zagen ze vervolgens dat we het te vaak deden en kregen we advies om de zaadjes tijd te geven weer een nieuwe lichting klaar te zetten