Misterie voor gevorderden, 2 in 1 cyclus

Discussion in 'Zwanger worden' started by tata, Jun 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tata

tata Bekend lid

Dec 28, 2008
    501
    0
    0
    Hi meiden,

24 april is mijn laatste ongi begonnen.

Flink geklust, om de dag, de hele maand.

Volgens ovu-test 19 mei eisprong

26 mei bloeding

Daarna......NIETS, negatieve testen, geen symptomen.

Kan het zijn dat die korte bloeding mijn ongi was. Het was 2 keer een roze veeg.

Ik heb 27 mei voor het eerst getest en daarna iedere 3 dagen tot afgelopen zaterdag. Nu stop ik ermee.

Wie weet wat dit is?

Thanx alvast:(

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    hoi...idd...raar...ik zou tippen op innesteling, maar ja...dan moet je nu zo ongeveer ++ beginnen te testen...

Misschien over een paar daagjes nog eens testen, en anders voor de zekerheid maar van een nieuws cyclus uitgaan, en over een tijdje weer beginnen met OV testjes...

3. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    Het lijkt mij ook dat de "bloeding" geen menstruatie was... 2 veegjes is wel heel weinig... en 7 dagen na je ei is wel snel...
    Als het een innestelling was, dan zou je inmiddels al goed positief moeten testen... welke testen gebruik je (heb je verschillende merken geprobeerd??) want sommige dames hebben helemaal geen kwaaltjes bij hun zwangerschap...

Maar als het je menstruatie was (volgens mij kan dat soms) dan zou je nu in je vruchtbare periode zitten....
    tenminste als je een vrij regelmatige cyclus hebt...!!??

dus misschien weer starten met ovu testjes.... en zeker KLUSSEN!!
    en dan hoop ik dat je over 2,5 week positief test....

succes ermee

4. tata

tata Bekend lid

Dec 28, 2008
    501
    0
    0
    thanx meiden! Ik ben idd flink aan de klus. Heb nu ook veel afscheiding, dat heb ik nooit. Het is wel een raadsel!
    @ Nikita, hoe zat dat bij jou. Jouw onderschrift is ook ingewikkeld??? Ook een 2in1 cyclusmysterie gehad?

5. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Misschien heeft het met ontpillen te maken?

6. tata

tata Bekend lid

Dec 28, 2008
    501
    0
    0
    Ik slik al 9 jaar geen pil meer. ??

7. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0

Nou, ik kreeg in de 3e ronde, na 19 dagen ineens een bloeding...extreem donker bruin en rood bloed, wat een paar dagen aanhield.
    Dacht eerst dat het misschien ovulatie of innesteling was.
    Maar bleef toen voor 6 weken bruine afscheiding houden.
    Tegen het einde nog een keer hetzelfde...een paar dagen heel donker bloed, en vervolgens daarna nog een paar dagen bruine afscheiding.
    Natuurlijk was ik al lang bij de dokter geweest, en toen het er naar uit zag dat het na de 2e bloeding zo verder ging, kreeg ik van de harts een antibiotica kuurtje voorgeschreven en toen is het gestopt.

Hij kon ook niet met zekerheid zeggen of het 2 keer een cyclus was, of gewoon eentje die een beetje bleef hangen...
    Had wel een inwendig onderzoek etc. en alles was in orde...dus geen idee wat het was...:(

De cyclus erna ging alles weer gewoon goed, en deze keer lijkt het erop dat alles ook weer goed gaat...(een beetje in de war met OV testjes die + zijn, zonder dat mij temp. duidelijk omhoog gaat, maar dat staat in een ander forum geschreven...:(:()

Bij jouw al enige duidelijkheid???

Share This Page