14 juli gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by bopach, Aug 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bopach

bopach Actief lid

Aug 1, 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Zoals jullie kunnen zien ben ik hier nieuw. We zijn 14 juli gestopt met de pil, 17 juli mijn onttrekkingsbloeding gehad. Ik heb nog geen idee hoe mijn cyclus loopt. Ik heb gisteren een soort van menstruatiepijn gehad en dat is vandaag ook nog lichtelijk aanwezig. Ik vermoed dat het te maken heeft met het ontpillen. Vind het erg spannend allemaal!! Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen. Moet zeggen dat ik er wel heel veel mee bezig ben
    !!!

2. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

Mar 14, 2009
    2,318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik ben de 15e gestopt en weet ook niet wat mn cyclus is. Wij gaan voor een tweede vind het nu weer erg spannend. We zijn gewoon aan het klussen en we wachten niet eerst mn cyclus af dus ik ben benieuwd. Je gaat echt overal op letten en voelt alles maar waar ht nou van komt? Ontpillen, zwanger of eisprong? ;)

3. bopach

bopach Actief lid

Aug 1, 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij wachten ook niet mijn menstruatie af en klussen wel om de dag, want je weet het nooit. Wij gaan voor een eerste kindje en ik probeer echt op mijn signalen te letten. Maar het is wel lastig!

4. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

Mar 14, 2009
    2,318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    das zeker lastig en die signalen kunnen ook van het ontpillen zijn, dus je weet het maar nooit :)
    maar als je er eenmaal voor gaat, wil je het ook zo graag. kan wat mij betreft niet snel genoeg gaan :D het is zo leuk!

5. bopach

bopach Actief lid

Aug 1, 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben je ook zo ongeduldig? Haha ik wel! hoe lang duurde het bij je eerste kindje?

6. Dotty

Dotty Fanatiek lid

Jul 25, 2011
    1,882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,
    ik ben de 13e van juli gestopt en ben er ook echt veel mee bezig. Ik voel ook van alles en nog wat. Ik gooi het op ontpillen, maar stiekem hoop je toch op iets anders. Vrijdag vroeg een vriendin aan me of ik zwanger was omdat ik zo straalde en anders uit mijn ogen keek. Dan denk ik alleen maar: ik hoop het!! Jouw ongeduld ken ik ook.

7. bopach

bopach Actief lid

Aug 1, 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoi hoi,

Nou ik ken het stiekume hopen hoor, maar je kan er beter niet aan denken omdat (mezelf kennende) de teleurstelling groter zal zijn. Het enige waar ik last van blijf houden is het gevoel dat je ongesteld moet worden. En heel af en toe (sinds dit weekend) een beetje misselijk. Ik lees ook ontzettend veel op het internet erover, het is alleen jammer dat je verschillende verhalen hoort!! Zullen we elkaar op de hoogte houden hoe het ons allemaal vergaat??

8. jijenik

jijenik Nieuw lid

Jul 29, 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 10 juli met de nuvaring gestopt en voel me net als jullie! Zo spannend allemaal! Voor mij wordt het het eerste kindje. Steeds voel ik iets en denk ik: bestaat er dan toch een vorm van "ontringen"? De arts zei nl van niet, maar waarom voel ik dan wat jullie ook voelen? En idd: dan struin je dit forum af: de een voelde zijn eisprong, de ander de innesteling en weer een ander was zwanger. En dat met dezelfde symptomen.
    Succes allemaal!!

9. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

Mar 14, 2009
    2,318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Bij mijn 1e was het de eerste keer raak maar vmk :( en toen de 2e ronde, dus de 3e keer was het raak :D

Ik ben zo benieuwd wat het ons deze keer brengt!

10. Dotty

Dotty Fanatiek lid

Jul 25, 2011
    1,882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind het zeker leuk om elkaar op de hoogte te houden. Ik heb inderdaad het gevoel gehad alsof ik ongesteld ging worden. Verder heb ik last gehad van wat misselijkheid, duizeligheid en een rommelende buik. Ontpillen doet rare dingen met je! Maar gek genoeg vind ik het wel lekker. Het geeft me het gevoel dat er iets gebeurt. Hebben jullie dat ook?

11. bopach

bopach Actief lid

Aug 1, 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dotty, Het klinkt inderdaad gek maar het is wel een lekker gevoel dat je lichaam weer begint te werken. Helaas blijft die menstratiepijn bij me en was ik gisteravond echt behoorlijk misselijk, daarbij had ik het gevoel alsof ik een steen in mijn maag had. Heel vreemd allemaal wat je lichaam doet. Toch hoop je stiekum op iets anders he haha

@happygirl86, ik hoop zo voor je dat het nu ook snel raak is...ook al weet je wat je te wachten staat, het is en blijft enorm spannend...en onzeker. Wel of niet gelukt. Ik heb maar eens wat boeken aangeschaft, daarin ga ik me eens verdiepen. Vind het wel heerlijk om er zo mee bezig te zijn hoor.

@jijenik, jijzelf kent je lichaam het beste, dus dan kan die arts wel van alles zeggen, maar hij voelt niet wat jij voelt. En voor hetzelfde geldt..is het meteen raak. Dat zou ook nog maar kunnen! Spannende tijden voor ons.....

12. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    Ik ben inmiddels 2 keer "op eigen kracht" ongesteld geweest. Het blijkt dat ik nu een cyclus van 32 dagen heb. Mijn ongesteldheid is echter niet veel en maar kort. Ik hoop dan ook dat ik wel een eisprong heb. Dat ontpillen is maar vervelend.

Share This Page