hoelang overtijd posi testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kiimberleeyy, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    hallo,

ik ben nu 9 dagen overtijd en heb al een week menstruatieklachten maar tot op heden nog steeds geen menstruatie heb gisteren en 3 dagen geleden een test gedaan allebei negatief :(.
    ik ben benieuwd naar meiden hier die ook al een poosje overtijd zijn en die toch later positief getest hebben.

gr

2. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!!

Ik lees even mee! Ik zit in t zelfde schuitje alleen maandag voor t laatst getest en ga nu zondag weer testen denk ik..

Ben benieud of er iemand is hier die zo laat pas posi getest heeft

3. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    Elleinad: Vervelend he dat je wel de ongi klachten hebt maar dat er geen ongi komt, en de testen zijn ook nog eens negatief :(.
    Hoop voor jou dat jij zondag positief test! :)

4. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Het is altijd nog mogelijk,

Ik ben vandaag 3 weken en 2 dagen overtijd,
    Heb de afgelopen weken 5 negatieve thuis testen gehad,
    2 twijfel achtige bloed testen gehad

MAAR vandaag heb ik dan toch eindelijk positief getest,
    Ga morgen weer testen en als die ook positief is dan durf ik het pas te geloven

Dus ja alles is nog mogelijk

5. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Bij mijn dochter was ik 10 dgn overtijd toen ik eindelijk een tuurtestje kreeg. Met 12 dgn overtijd was de test positief en kon ik er echt in gaan geloven. Had al 2 wkn kwaaltjes.

Later bij termijn echo een week teruggezet, blijkbaar een heel laat ei gehad.

6. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik ben ook al lang over tijd en nog geen ongi in zicht. Zaterdag negatief getest.

Dus ik kan geen tip geven maar begrijp wel hoe jullie je voelen, het is ontzettend frustrerend:(

7. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    blackrose88 alvast voorzichtig gefeliciteerd.
    hoop dat de volgende test ook positief is.
    ik ga morgenvroeg eventjes de huisarts bellen of de gyneacoloog want ik sta onder behandeling bij de gyneacoloog ivm hevige pijnen telkens tijdens mijn menstruatie mischien dat ik langs mag komen voor een inwendige echo zodat hij kan zien of ik zwanger ben of dat mijn menstruatie er aan gaat komen,.,

8. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    ja ik moet maandag naar de gyn

ik was door me huisarts naar de gyn door verwezen ivm dat ik dus niet ongesteld werd en de testen negatief bleven
    (heb afgelope maandag de afspraak gemaakt bij de gyn en kon 11-02 al terecht)

dus hopelijk komt er bij mij maandag gelijk een mooie echo uit:p
    laat mooi die afspraak staan en laat aan de gyn wel over of hij zegt dat ik bij hem moet blijven of dat ik naar de vk door moet.

9. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @blackrose88: voorzichtig gefeliciteerd! Je geeft me weer een beetje hoop! :)

@kimberleyy: echt ontzettend balen! Ik heb eigenlijk helemaal nergens last van.. Ook geen ongi klachten.. Ik heb een week hele pijnlijke tepels gehad waardoor ik dacht ongi te gaan worden want dat heb ik normaal de week voor ik ongi word.. Maar nog steeds niets... Mn vriend zegt nu dat mn borsten groter lijken dus we hebben besloten morgen te gaan testen. Had geen testen meer in huis haha anders was t vandaag geweest..

10. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    @Elleinad: jaa ik baal ook ontzettend, ik heb al iets meer als een week last van menstruatieklachten en normaal als dat begint dan ben ik die dag erna wel ongesteld maar niet dus! ik hoop voor je dat je morgen een positieve test ik de handen hebt! :)
    ik moet trouwens a.s woensdag om 09.30u bij de HA zijn.

11. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja das ook echt balen!! Goed dat je naar de ha gaat! Hopelijk krijg je daar wat duidelijkheid!

12. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    @Elleinad: Ik hoop dat ik duidelijkheid krijg woensdag (als ik nog niet ongi ben) hoop ik dat ik woensdag bij de HA wel positief test! ff afwachten maar weer..

13. Zuster1988

19 jun 2012
    6
    0
    1
    Werk in het ziekenhuis
    Midden van het land
    Ik ik ben nu bijna 1 week over tijd! Normaal ook een regelmatige cyclus. Heb gisteren getest, negatief... Wel telkens het gevoel ongesteld te moeten worden.. Maar tnt niets:(!! Hopelijk hebben jullie ook gauw meer duidelijkheid.

Blackrose88: succes maandag. Hopelijk met goede berichten..

14. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    @Zuster1988: Vervelend zeg, weet hoe je je voelt..
    ik hoop dat je over een paar dagen toch een positieve test in je handen hebt..

15. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik testte bij mijn zwangerschappen al 2 dagen na nod positief. Ben weleens 11 dagen overtijd geweest zonder zwanger te zijn.
    Je kunt wel naar de ha gaan maar ik denk niet dat hij iets doet of kan doen. Door afvallen/aankomen/stress/zware verkoudheid/100.000 andere redenen kun je zo erg overtijd zijn. Wel heel vervelend!

16. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    hier ook... 8 dagen overtijd... nog geen enkele positieve test... geen ongi-klachten... maar precies wel zwangerschapskwaaltjes... pff raak er ook niet uit..

17. Zuster1988

19 jun 2012
    6
    0
    1
    Werk in het ziekenhuis
    Midden van het land
    Zoo frustrerend!! Succes, enne laat je weten hoe t afloopt?

18. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    @Marieke1983: Ik ga juist naar de HA omdat ik telkens zo'n erge buikpijn heb en pijnlijke boven benen, als ik ongi moet worden dan kan ik gewoon niks meer en lig ik alleen maar in een foetus houding op de bank van de pijn!

@Liz0104: Ja frusterend is dat he, wel overtijd maar geen positieve testen, deze onzekerheid is ook niks, dus ik heb liever dat ik nu ongi wordt en dat ik verder kan met de volgende ronde als dat ik nu in die onzekerheid zit.

@Zuster1988: Ik laat het je weten hoe het is afgelopen, dat plaats ik dan hier in bericht!

19. mevrouw beer

mevrouw beer Actief lid

27 aug 2012
    103
    0
    16
    zuid- holland
    ik ben ook al 10 dagen overtijd en heb twee testen gedaan maar beide waren negatief heb ook helemaal geen klachten

20. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou vanmorgen getest maar helaas weer omowit!! Denk dat t nu wachten op mn ongi is en dan op naar de volgende ronde! Hier verder al wat meer duidelijkheid??

Deel Deze Pagina