Hele gevoelige buik na stoppen met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door RoGiJuLi, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    #1 RoGiJuLi, 31 aug 2013
    Laatst bewerkt: 31 aug 2013
    Ik ben nu sinds ruim 2 weken gestopt met de pil ivm een cryo tp die we willen laten doen.
    Helaas begin ik nu telkens meer pijn in mijn buik te krijgen sinds een pasr dagen.
    Het begon met krampjes vorige week maar zijn nu geen krampjes meer, maar tis constant aanwezig.
    Tis een zeurende pijn wat ik voel tijdens lopen/bewegen/springen.
    Ook doet het pijn als ik op mijn buik druk.
    Het zit overigens onder in mijn buik.
    Ik ben weer aan het tempen maar een eisprong is nog niet geweest maar volgens mij komt hij eraan ivm rekbaar slijm sinds gisteren.

Deze pijn heb ik 4 jaar geleden ook al eens gehad maar toen werden de klachten erger en werd ik op verdenking van een blindedarmontsteking dat weekend geopereerd (na bezoek aan huisartsenpost)
    Tijdens de operatie bleek mijn blindedarm in orde, maar had ik een forse ontsteking in mijn baarmoeder en eierstokken.
    Dit kon volgens een arts de vruchtbaarheid hebben aangetast maar toch was ik 5 maanden daarna zwanger.

Aanstaande vrijdag heb ik een gesprek met mijn gyn ivm de cryo en de risico's van een nieuwe zwangerschap.
    Als ik dan nog pijn heb dan moet hij maar ff een echo maken... hopelijk is het niks.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Ik hou overigens wel de hoop dat dit een nieuwe bijwerking is... pijn voelen ivm de naderende eisprong ;)

Dit heb ik al die jaren nooit gehad toen ik geen pil slikte... maarja eens moet de eerste keer zijn :)

Deel Deze Pagina