denk dat sommige iets verkeerd lezen, er staat ook duidelijk bij elke dag tijdens je vruchtbare dagen (dat zijn er hooguit 2-3) dat lijkt me toch niet echt een grote opgave???? zie dat het bij vele echt een moeten is het vrijen... dat vindt ik altijd zo zonde om te lezen, op die manier heeft vrijen nog maar 1 functie, en dan gaat het je idd tegenstaan ja, lijkt mij voor beide niet leuk.... gelukkig doen wij het nog steeds gemiddeld 3-4 x per week en niet omdat het moet maar omdat we het nog steeds goed hebben samen, maar ik denk dat als het voor mij een verplichting zou worden ik er ook de balen van zou hebben..... voor diegene die er al ik weet niet hoelang mee bezig zijn kan ik begrijpen dat je alle kansen wilt benutten maar hoe vaak ik wel niet reactie's lees van meiden die net gestopt zijn, nee dat kan ik dan niet vatten dat die er nu al zoveel moeite mee hebben en dat het een moeten is, vele zijn net 20 zeg..... nee dan ben ik wel blij hoe het hier gaat, nog steeds ongeremd en met veel plezier...komt het dan komt het en komt het niet dan is het ons niet meer gegeven blijkbaar...
dit bedoel ik juist, vindt je het zelf ergens niet raar dat je dit schrijft???? vanaf je ongesteldheid tot aan je eisprong, en daarna niet meer?????(heel erg weinig) dan heeft het sexuele gebeuren toch helemaal geen romantiek meer niks??? ja mischien zie ik het verkeerd hoor zou ok nog kunnen maar dat begrijp ik dan niet zo, je bent ook nog maar net bezig zie ik (6e ronde) er zijn ook nog mensen die 2x per maand (meer uitzondering dan regel maar toch) een eisprong hebben...
we hebben het beide vaak druk en savonds dan moe...maar omdat we toch wel een kindje willen doen we het wel in de vruchtbare week...maar dan geniet ik er wel extra van en zie het helemaal niet als verplichting...waarom zou ik?? onze relatie is super! Ik woon ook nog niet bij me vriend want anders zouden we het wel vaker doen...
ik wou ook nog ff zeggen dat ik ook helemaal niet zo erg van sex houd..ik vind het af en toe wel lekker maar het hoeft van mij niet zo vaak en al helemaal niet als ik bij me vriend ben en we doen het om daarna vervolgens weer naar huis te moeten...verder vind ik wel dat ieder hier zijn eigen gedachten over mag hebben...sommige zijn gewoon niet zo gek op sex maar ja als je een kindje wil..
niet om het een of ander hoor, en voel je alsjeblieft niet aangevallen, maar vindt je het niet beter om aan een kindje te beginnen als je alles lekker op een rijtje hebt??? ik weet natuurlijk niet hoelang je al samen bent met je vriend, maar je woont nog niet bij je vriend zeg je, vindt je het dan zelf niet (ouderwets mischien) logisch dat de 1volgende stap is om te gaan samenwonen ipv gelijk al aan een kindje te beginnen??? nu is alles nog leuk etc, maar als e samenwoont dan krijg je pas echt te maken met elkaars leuke (uiteraard) maar ook minder leuke dingen, de meeste relatie's gaan stuk als ze eenmaal samenwonen omdat ze toch beide andere opvattingen hadden over het samenwonen (te rosekleurig) bijvoorbeeld over het schoonhouden van het huis, boodschappen doen weet ik veel wat al dat soort dingen.... succes
Ik woon ook nog niet samen met mn vriend Maar ik zie hem bijna elke dag (blijft niet altijd slapen) en we zijn al vaak een lange periode bij mekaar geweest..Over twee weken vertrekken we weer op vakantie Ondertussen ken ik zn iets mindere kantjes al, en hij die van mij ook (ochtendhumeur ) .. Hoort er allemaal bij vind ik We zijn nu stilletjes aan op zoek naar een leuk huisje en stop vanaf morgen met de pil..Wss toch nog een tijd ontpillen enzo en dan echt beginnen klussen Volgens mij kan elke relatie mislukken, ook al doe je het op de traditionele manier (ik moet daarvoor enkel naar mn ouders kijken..)! Tussen mij en mn vriend gaat het super,maar we hebben ook al onze downs gehad! Het gaat er maar om hoe je er samen uitkomt! Veel succes iedereen!!
ik begrijp je wel hoor..maar wij staan er voor 100% achter daar gaat het ons om niet wat anderen er van vinden...wij weten dat het kan.
ik bedoel het ook echt niet kwaad meid hoor als je dat soms dacht. ik weet niet of je vriend nog thuis woont of dat hij wel al een eigen woning heeft, of dat jullie op zoek moeten naar een (grotere) woning al dat soort dingen erbij genomen... dat is eigenlijk wat ik bedoel dat je normaal gesproken eerst zorgt voor goed onderkomen voor jou, je partner en straks je kindje.... en tis idd zeer zeker zo dat het bij iedereen mis kan gaan daar doel ik ook niet op maar als alles tezamen komt je bent zwanger gaat samenwonen, kunnen je hormonen nogal eens gaan opspelen en ja als je elkaar nog moet ontdekken tijdens je begin periode dat je net samenwoont kan dat nog wel eens verkeerd uitgelegd worden door je vriend, als hij jou al samenwoont door dik en dun leert kennen (en andersom natuurlijk) is het voor hem natuurlijk een 1+1 optelsom om te weten dat als jij anders reageert dan normaal dat het door je hormonen komt.... er komt gewoon een hele hoop bij kijken bij een zwangerschap en wat is er dan lekkerder dat je alle tijd kan geven aan je zwangerschap en kindje dan dat je eerst nog met rompslomp bezig bent van het zoeken naar een woning (of weet ik veel wat) maar goed je zegt dat jullie weten waar je aan begint kan ik niet meer dan je heel veel succes wensen en hopen dat jullie wens gauw in vervulling zal gaan. groetjes
Ik begrijp je hoor, en je hebt helemaal gelijk! Ik heb meestal ERG veel last van PMS en mn vriend heeft al die maanden lijdzaam ondergaan Int begin snapte ie het niet, maar nu is hij het al gewoon! Heb hem al gewaarschuwd dat het nog 1Ox erger kan worden als ik zwanger ben! Maakt niet uit zegt hij ik ben stoer 8) Hij heeft trouwens al belooft dat ie zo goed mogelijk zn best gaat doen om me alle (rare) dingen te geven waar ik op die moment zin in heb Hahah ben benieuwd!
dat die van mij er nog steeds is, is een wonder hoor, wat die allemaal niet voor zijn kiezen heeft gehad bij beide zwangerschappen hahaha, dat is niet misselijk.... maar hij is er nog steeds, we zijn nog steeds heel erg gelukkig samen en hopen nog een 3e te mogen krijgen...dus die 2x 9 maanden is hij alweer vergeten denk ik... you've got mail..