Om 2 uur weer voor eerst naar werk..

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door sylvia90, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    En ik ben zo zenuwachtig, voor het eerst mijn kleine langer dan 1 uurtje achter laten. Gelukkig is hij bij papa maar vind het toch spannend. Al is het maar voor 3 uurtjes werken (van 2 tot 5) ben zo bang dat het niet goed gaat. Iig ga ik hem heel erg missen :( Hoop ook dat flesje goed gaat (indien nodig) want heel soms weigert hij nog al zijn we met 5 weken begonnen met oefenen. Voed hem straks nog voordat we gaan (10min rijden met auto) en als ik terug bij hem ben natuurlijk maar vind het maar niks. Echt geen zin in...

2. Lente1986

Lente1986 Actief lid

17 jan 2013
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik ken je gevoel, ben ook net weer begonnen. Veel succes alvast!

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    En hoe ging het? :)

4. happyrammetje

6 okt 2012
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Sylvia, ik hoop dat t bij jou allemaal is meegevallen.
    Bij mij wel gelukkig. Ik ben gister ook begonnen met werken en de kleine was alleen met papa. Het is helemaal goed gegaan :)

Was twee weken geleden wel even naar m'n werk geweest. De drempel om de eerste dag weer te beginnen na 17 wk verlof was daardoor wel een stuk lager. Ben blij dat t weekend is. Lekker veel knuffels inhalen! :D

5. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ging het niet goed :( achteraf hoorde ik dat de kleine niet geslapen heeft en 3 uur lang om mama heeft lopen gillen. Manlief kon hem niet stil krijgen en drinken uit de fles wilde hij ook niet, al had hij uiteindelijk niet z'n honger denk ik want toen ik thuis kwam wilde hij eerst alleen maar lachen en knuffelen en denk dat ik hem pas na 1 kwartier half uurtje dat ik thuis kwam hem gevoed heb.

Zie er nu helemaal tegenop om vrijdag weer naar het werk te gaan..

6. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    He getver....niet leuk!
    Ter geruststelling, is hier ook een paar keer zo gegaan, bij al mijn kids.
    Dat ik belde en een enorm gebrul op de achtergrond kon horen..niet leuk!
    Het komt goed hoor! Hou er rekening mee dat je kindje mischien wat meer wil drinken de komende tijd.Even bij mama de schade inhalen..:)

Ergens vond ik het ook wel bijzonder.Als mama er niet is...toch niet zo leuk allemaal!

Deel Deze Pagina