Ik merk de laatste dagen dat mijn dochter steeds langer tussen de voedingen laat, ik probeer zoveel mogelijk op verzoek te voeden, maar heb al sinds haar geboorte te horen gekregen dat er max. 3u tussen moet zitten. Geldt dat nog steeds met 2 maanden? Lees overal dat het slecht is voor de productie en als ik over voeden op verzoek lees dan gaat het vaak over kindjes die er minder dan 3u tussen laten. Is het een probleem als ze tussen alle voedingen 4u laat? Ik weet dat ik naar mijn dochter zelf moet kijken, ze lijkt tevreden en als ik haar eerder aanbied verzet ze zich er echt tegen. Alleen vind ik het toch eng, het voelt zo lang aan die 4u omdat in de kraamweek het bijna een crime was als er iets langer dan 3u tussen zat.
Nou mijn manneke laat dr ook vlot 4uur tussen hoor. Zolang ze goed aankomt en tevrede is,ist toch geen probleem
Mijn zoontje liet er ook al snel 4 uur tussen hoor. Zolang ze goed plasluiers heeft en tevreden oogt zou ik me niet druk maken . Overgens kan het zo weer veranderen. Mijn zoontje ging rond 4 maanden over op 5 uur ertussen en besloot tegen de 5 maanden dat het toch te lang is en ging weer naar 4 uur en nu is hij bijna 6 maanden en vind hij het na 3uur wel weer tijd om te eten haha. Geen peil op te trekken dus .
Hier is het ook de vorm van de dag: de ene dag vaker en wat kleinere beetjes en de andere dag heel lang...en alle varianten daarop. Maak je geen zorgen. Je baby weet wat goed voor haar is en idd zo lang ze veel natte luiers heeft op een dag, gaat het helemaal goed!
Idd naar je baby kijken hoor, dat is de expert. Hier maakte de kraamhulp er ook geen probleem van toen mijn zoontje met 7 dagen er overdag een keer 5 uur tussen liet! Zat al vanaf dag 4 op 6 voedingen. Inmiddels terug naar 7...