Mijn kant zien we eigenlijk sowieso wel 1 keer per week soms vaker en heel zelden zit er iets langer tussen... Vriend zijn moeder eens in de 2 maanden zo ongeveer, is hier al vanaf begin nov niet meer geweest. Wij daar tussendoor nog 1 keer. Vader van mijn vriend zien we ongeveer eens in de 2 weken bij hem thuis. Door lichamelijke klachten kan hij eigenlijk niet naar ons komen alleen als we hem halen, vandaar dat we ervoor kiezen naar hem te gaan!
Mijn vader woont op ongeveer een half uurtje rijden, maar zijn vriendin woont in dezelfde stad. We zagen hun gemiddeld 1x per 2 weken denk ik, maar de laatste tijd een stuk minder vaak. Mijn schoonouders wonen op ongeveer 45 minuten rijden en naast de verplichte dagen zien we ze misschien 2 a 3x per jaar en dat vind ik eigenlijk wel voldoende. Helaas zal het allemaal wel veranderen als de kleine er is.
Dan ben ik dus niet de enige die zo denkt.... Ik zie m'n schoonouders bijna elke dag. Mijn ouders wonen een uurtje rijden hier vandaan dus die komen 1 x in de 3 à 4 weken ons monstertje verpesten
Mijn schoonmoeder zie ik minimaal 1x per week. Ik ga wel altijd naar hun toe. Dan past ze op, maar ik ga vaak ook even een middag op visite. Mijn moeder zie ik eens per 2-3-4 maand. Soms komt ze hier en soms ga ik daar heen. Nooit veel zin in, contact is oppervlakkig. Mijn oma zie ik eens per week of 2 weken. Ook daar ga ik heen, ze heeft geen rijbewijs. Vind het belangrijk dat ze ons meisje zoveel mogelijk ziet opgroeien zolang ze er nog is.
Mag ik vragen waarom je er zo over denkt? Bij ons 1 dag p week bij de een en 1 dag p week bij de ander, en dat vind ik ook genoeg. Maar ik vind het juist prachtig om te zien hoe zo'n band ze hierdoor met opa's en oma's heeft, ik heb dat vroeger zelf nooit gehad.
Wij gaan 1x in de week naar mijn ouders. Ze komen bijna elke week ook keer avondje op bezoek (werken allebei fulltime). Mijn schoonouders wonen 2500km verderop. Die komen 1x per jaar samen en dan meteen een week of 2 bij ons in huis. Mijn schoonmoeder komt ook nog een keer een week alleen. En wij natuurlijk 1 of 2x per jaar daarheen.
Mijn moeder bijna dagelijks, en die past 1 halve dag in de week op en m'n schoonouders passen 2 halve dagen op en die zien we meestal ook nog wel een keer in t weekend.. We wonen ook allemaal in hetzelfde dorp en op loopafstand
Pijnlijk topic dit... Mn ouders wonen op een uurtje rijden van ons, hebben 2 autos, genoeg geld ol de bank maar zien de kleine maar eens in de maand. Daarvan komen wij zeker de helft van de tijd naar hun(terwijl wij het financiel niet breed hebben). Wij hebben geen geld om vaker de auto te pakken en ik vind het jammer en pijnlijk dat ze bjjna nooit naar ons komen. Mn schoonmoeder is heeel gek met de kleine en ziet hem een paar keer per week gelukkig.
Mijn zoontje en ik zien mijn moeder meestal 1-2 x per week. Als we elkaar in het weekend zien dan zijn stiefvader en mijn vriend er ook bij. Schoonouders zien we 1-2 x per maand en dat vinden we meer als genoeg.
Bij ons dit dus ook. Maat dan mijn eigen ouders... terwijl ze maar 2 dorpen verder wonen....scheelt wel dat ik een hele grote familie heb, dus zo zien ze elkaar wel. En oppassen in nood kan ook, mat zeker niet regelmatig. Erg jammer..... schoonmoeder zien ze ook bijna nooit, omdat die in Engeland woont, maar ja, ook zij gaat liever naar de zon dan nat ons... Zelfs skypen wil ze niet...