Moeilijk

Discussie in 'Babynamen' gestart door Kalush, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    We kunnen zo moeilijk een jongensnaam verzinnen, ik snap er niks van..
    Een meisjesnaam hadden we al (had ik al bedacht voordat ik zwanger was)
    De vorige zwangerschap konden we ook niet een leuke jongensnaam verzinnen en nu weer niet.. Hoe kan dit toch?

    Ik wil niet een te popie naam hebben, ook geen engelse naam.. gewoon een leuk naam die bij ons past..

    Zijn wij nou de enige die gewoon geen naam kunnen bedenken?
    Ik heb het namenboek al doorgenomen, op internet gesneupt, maar heb tot nu toe nog nergens iets bij waarvan ik zeg: Jah, dat is em!

    Frustie hoor..
     
  2. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    bij ons was de meisjes naam erg snel bedacht, maar de jongensnaam duurde ook echt totdat we 30 weken waren hoor. dus je ben niet de enigste
     
  3. VioletRose

    VioletRose Niet meer actief

    Hoi!

    Ja, ik snap dat, dat frustie is hoor....maar ik vind het moeilijk om je daar bij te helpen...
    Ten eerste omdat je graag een naam wilt dat ¨bij ons past¨ maar ik ken jullie natuurlijk niet...en ten tweede omdat ik engelse namen leuk vind :( Dus ik kan jullie ontzettend veel geluk toewensen...en ik hoop maar dat jullie snel een naam zullen vinden waar jullie beide denken; JA! dat is em :D

    Hier in elk geval wat namen die misschien niet al te populair zijn en niet meteen onder de categorie engelse namen valt:

    Jonas
    Jasper/Jesper
    Daniel
    Christopher
    Matteo
    Mathias
    David
    Kasper
    Elias
    Johannes
    Christian
    etc etc etc-----zoals gezegd is het moeilijk want ik weet niet wat jullie precies leuk vinden. Succes!

    Groetjes Sarah
     
  4. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

  5. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ah, moeilijk. Tja, wij hebben ook geen jongensnaam.. en zoals het er uitziet is het een meisje. Mijn man vindt Kjeld fantastisch, ik vind Mees, Silvijn, Finne leuk.

    Succes!
     

Deel Deze Pagina