De naam die we aan ons zoontje willen geven komt met de spelling die wij willen geen één keer voor , met 1 letter verschil komt ie 7 keer voor.
Daniëlla kwam in 2013 1 keer voor, ben benieuwd volgend jaar, of ze dan de enige is Luca geprobeerd maar site wilde niet meewerken maar die komt vast vaker voor.
Naam van mijn zoon is 1x gegeven in 2013, door ons dus hahaha. Naam van de zoon die nog geboren moet worden is in 2013 1x gegeven.
de 1e naam van onze dochter is 225 x gegeven in 2013 en stond daarmee op plaats 62. haar 2e naam is 705 x gegevens en stond daarmee op plaats 2.
Bram is 723 x gegeven in 2013 Toen wij die naam gaven hoorde je naam niet zoveel dat is goed veranderd in 4 jaar tijd. Gwen 57x in 2013
Eerste: 9x plaats 1095 Tweede: 7x plaats 1313 Derde: 151x plaats 101 Vierde: 416x plaats 22 Vijfde: 199x plaats 81
De naam van onze oudste komt 602 x voor en die van de jongste 401 keer. Wel grappig, toen we een naam voor de jongste aan het bedenken waren stond deze naam op plek 280 ofzo van de populairste namen, nu, 2,5 jaar later staat hij op nr in de top 30. Het viel ons ook al op dat we de naam steeds vaker hoorden, eigenlijk nog vaker dan de naam van onze oudste, die destijds in de top 10 stond (kwamen we overigens pas na zijn geboorte achter).
Voor ons aanstaande zoontje twijfelen we tussen twee namen De ene naam komt 5x gegeven en de andere 568x wat een verschil he hahah
Naam van oudste zoon is in 2013 27 keer gegeven en naam van dochter 24 keer (waarvan 1 keer door ons dus). Naam van jongste zoon is 511 keer gegeven, veel populairder dus. Achteraf had ik hem liever een minder populaire naam gegeven, want ik hoor hem nu best vaak in onze omgeving. Maar het was de enige naam waar man en ik het eens over konden worden en ik vind het toch nog steeds een mooie naam.