Hallo meiden, Ik ben helaas niet in het bezit van een 'familiewiegje' maar wil onze baby wel graag in een wiegje laten slapen de eerste maanden, weten jullie waar ik veel keus heb als ik op jacht ga? ik vond het bij babypark in ieder geval erg tegen vallen. groetjes!
Via internet of mp, idd in de winkels weinig keuze!!! Dit was ook mijn ervaring. De meeste winkels hebben twee soorten stan, meestal ook dezelfde. Mocht je bij de grens wonen, in Dld is er meer keuze.
Op deze site vind ik dat ze iets meer keuze hebben: Wiegje, zoek je een wieg: heel veel bijzondere babywiegjes / hangwieg / aanschuifbedje / Babybay / Bopita En inderdaad op Marktplaats even rondneuzen
hoi, ik weet niet precies waar je naar op zoek bent? echt een wieg of een mozeswiegje? voor echte wiegen voor een leuk prijsje is mischien de alvi stubenwagen wel iets? en voor mozeswiegje. bij omhethoekje.nl maar vind ze daar erg prijzig. ik zelf heb een mozesmandje op marktplaats gekocht en daarbij zelf een standaard besteld scheelde mij 100 euro. maar je moet jezelf er wel prettig bij voelen als je 2dehands koopt. niet iedereen vind dat fijn.
Als je tweedehands een biezen mandje koopt moet je wel goed kijken dat het riet nog goed is! Ik heb een biezen mandje van mijn zus gekregen, die zij nog voor mijn nichtje heeft gebruikt. Na verloop van tijd kwam ik er echter achter dat het riet hier en daar van ellende begon te splijten en er grove splinters afkwamen. Ik vond op een gegeven moment overal van die splinters, want wij verplaatsten dat mandje nogal veel (van onze slaapkamer naar de box of haar ledikantje, enz.). We hebben het toen op een gegeven moment maar op zolder gezet, want ik moest er niet aan denken dat ze zo'n splinter te pakken kreeg en door zou slikken. Ik zat niet echt te wachten op een darmperforatie bij mijn meisje.... Overigens was het wel handig dat we haar op verschillende plaatsen in huis konden laten slapen, terwijl ze dan dus toch in haar eigen bekende bedje lag. Voor een volgend kindje zou ik een dergelijke oplossing wel weer willen.
Zelf heb ik een heel schattig wiegje op marktplaats gekocht. Een nieuw matrasje erin, de bekleding uitgewassen en voor nog geen 50,- ligt ze straks als een klein prinsesje. Leuke wiegjes zijn 2e hands snel weg heb ik gezien. Zoekend kwam ik meerdere sites tegen, ik weet niet of je een budget hiervoor in gedachten hebt? Ik keek eerst nieuw, maar mijn vriend vond duurdere veel mooier dan een goedkoop wiegje. Dan waren we al snel 200-300 kwijt geweest.
Ik ben ook op zoek naar een wiegje aangezien wij ook geen familiewieg hebben en het vorige wiegje geleend hadden. Ik zag dat bol.com ook wiegjes verkoopt! En toen kwam ik ook uit op Exclusieve babykamers - Van Asten BabySuperstore Succes!