Mijn dochtertje van 3 weken is verkouden (wij allrmaal thuis nu). Wat kan ik verwachten aan symptomen? Twee dagen geleden was ze suf, drink slecht, poepte niet en had verhoging/koorts. We zijn toen in de avond bij de kinderarts gewesst, maar op dat moment trokken de symptomen weg en werd ze weer allert enzo. Gisteren leek alles weer goed, maar vanacht sliep ze slechter en vanochtend had ze haar oog vol snot. De hele dag is ze vandaag 'wakker' ze heeft pas 2 uurtjes geslapen. Ze is verder allert en alles is goed. Ook hoest ze (nog) niet en heeft ze geen piepende ademhaling. Wat kan ik verwachten? Iemand ervaring met een soortgelijk ziekte verloop?
Mijn dochter was met 3 weken ook flink verkouden. Ze had vooral een verstopt neusje, hoeste en nieste. Ze kreeg soms weinig lucht en had daar met slapen last van. Verder zat ze goed in haar vel. Ik lette wel goed op haar temperatuur, of haar ademhaling niet piepte en dat ze geen problemen had met drinken. Dan kunnen ze nl uitdrogen. Hier is het vanzelf over gegaan, maar dat heeft zeker 2 weken geduurd.
Dank voor de reactie. Ze hoest nog niet. Neus lijkt ook niet verstopt. Wel is dr oog opgezwollen, vooral rood en gezwollen onder het snot oog