Dreumes net nog aan het geinen, nu ineens ziek.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door samarinde01, 19 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.850
    1.060
    113
    We hebben gedanst, in de tuin gespeeld en we gingen daarna samen een ijsje eten. Maar na een paar likjes gaf hij het ijsje aan mij. Heel raar, want normaal gesproken is hij dol op ijs.
    Toen ik op ging staan van de bank, huilde hij en kroop hij helemaal tegen me aan. Er kwam nog iemand langs en hij viel terwijl ik met diegene praatte gewoon in slaap tegen me aan. :$ Dat is dezelfde dreumes die niet altijd even makkelijk gaat slapen de laatste tijd.
    Ik heb getemperatuurd: 38. En zetpilletje gedaan. 120 mg trouwens. Ik dacht, ik doe niet meteen de volle 240mg wat mag voor zijn leeftijd.

Zo gaat het in mijn hoofd nu:
    Wat kan dat nou zijn? Zou hij toch iets hebben gegeten wat niet goed valt? Heeft hij in de tuin iets opgelopen? Toch niet van de katten van de buren?

Waarschijnlijk zoek ik antwoorden die ik toch nooit te weten kom, maar herkennen jullie dit?

Nu heb ik hem zonder fles, zonder bad en zonder ritueeltje in bed gelegd. En hij ging zo slapen. Heel apart dit.

2. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Tja, dat kan vanalles zijn. Maar mijn eerste idee is dat hij waarschijnlijk net zo is als mijn zoontje :D Die gaat door tot hij echt op is, en dan is het ook ineens klaar. Volgende dag meestal niks meer aan het handje. Zo snel gaat dat. Kijk het even aan hoe hij morgen wakker wordt. Beterschap!

3. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.850
    1.060
    113
    Dank je! Een beetje geruststellend ook :). Ik ken het gewoon helemaal niet van hem. Hij vind het normaal gesproken juist heel moeilijk om de dag los te laten, ook als hij doodmoe is.
    Ik hoop maar op een redelijk goede nacht.

4. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Dat hoop ik ook voor je :) Gaat hier negen van de tien keer goed.

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Het kan. Vorige week had mijn zoontje het nog. Het ene moment druk aan het spelen met zijn neefje, die aan het logeren was, en het volgende moment heeft ie 38,5 graden en ligt hij te slapen op de bank. Volgende dag nergens meer last van.

6. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.850
    1.060
    113
    Nou, rise and shine! Redelijk goede nacht gehad. Ik moest 1 keer naar hem toe, maar dat is meestal wel zo.
    Nu is hij zn vrolijke zelf weer! :)

7. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Zo gaat dat met kids vaak: van het ene op het andere moment ziek en ook van het ene op het andere moment weer beter.

8. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Gelukkig maar :) Zal niet de laatste keer zijn waarschijnlijk, maar nu herken je het wat beter :)

9. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.850
    1.060
    113
    Nee idd, einde van de middag knapte hij weer af en weer ziekjes. :cool: Arm moppie. Gelukkig doen de armen van papa en mama wonderen.

Deel Deze Pagina