mijn meisje is nu 4 maanden en ze ligt nog steeds in de wandelwagen. ik vind haar nog te klein/jong om in de buggy te zetten, ook al staat hij in ligstand, het lijkt me niet erg goed voor haar rug, en daarbij ligt ze danmet haar gezicht van me af en dat vind ik zielig én ongezellig hahah
He gatver zeg. Vreselijk! Zal je maar gebeuren zeg! Gelukkig had de kleine niks! Verder riempjes in de reiswieg vind ik ook niks. Bij ons lagen ze vaak op hun zij of buik te slapen in de reiswieg tijdens het wandelen. Met riempjes zou dat niet kunnen en moeten ze plat op hun rug liggen. (hoewel op de buik ook nog wel zou kunnen met die riempjes dan !
Zielig vind ik dat niet; het blijkt heel goed te zijn voor een kind om lekker de wereld om zich heen te kunnen verkennen. Ik vind het eerder eng.
Onze kleine heeft er misschien 10x ingelegen (voornamelijk de eerste week omdat het lekker makkelijk was beneden) maar al heel snel vond mevrouw er niets aan en was het meteen gillen als ze er in lag. Dat helemaal plat liggen tijdens het rijden vond ze gewoon 3x niets wij hebben dus snel adapters gekocht zodat de maxi-cosi op de wagen kon en wat een uitvinding is dat zeg. Ons meisje vond het heerlijk en vond winkel/wandelen opeens heel fijn. Zonder die dingen was alleen een buikdrager een optie maar dat is soms (helemaal zomers) ook niet altijd ideaal. Bij ons is de bak dus zo goed als ongebruikt richting zolder gegaan nu ze in de gewone wandelwagen + buggy zit. Misschien gebruikt de tweede hem wel
@BenN; hoe oud was je dochter dat ze er niet in wou en je haar in de MC zette? En met hoe oud ging ze in de wandelwagen?
Mijn neefje heeft er 6 maand in gelegen. Ik zou je kleintje toch niet zomaar in de buggyzit leggen hoor. Dan toch maar de draagdoek? Ik heb de bugaboo en die heeft wel een lange draagmand, ben benieuwd hoelang ik er gebruik van zal kunnen maken, maar ik ga het in de eerste periode als wiegje gebruiken, ik vind dat babybed zo groot een eenzaam voor zo'n kleintje. Ik vind het zeker geen geldverspilling, maar tja idd met honden...hmm moeilijk.
Mijn zoon is bijna 6 maanden en ligt nog steeds in de bak van de kinderwagen en kan er ook nog wel een tijdje inliggen. Hij is gewoon gemiddeld qua lengte maar we hebben destijds bewust voor een wat grotere bak gekozen. Ook de eerste 3 maanden gebruikt als wiegje. De kinderwagen gebruik ik bijna dagelijks. Ideaal om lekker te wandelen. We hebben ook een draagzak maar daat krijgt hij bij dit weer snel koude voeten in en in de kinderwagen niet. Het kost een hoop geld maar hebben er geen moment spijt van gehad.
nou ik heb de stokke explory en heb dr geen reiswieg bij het bevalt mij prima in het begin werd deze niet eens als compleet met wieg verkocht maar omdat er vraag naar was op de belgische en nederlandse markt is die er gekomen de stokke kan ook helemaal horizontaal en er zit een babyverkleiner in als de wandelwagen horizontaal kan is het geen probleem om geen wiegje te hebben ik gebruik of de draagzak of de wandelwagen en ls ik met de auto ff snel weg ga het onderstel met MC gaat hier prima ook met een pasgeborene
Ik heb de Stokke zelf ook, maar vind het wel zielig voor een pasgeborene dat het meteen met de beentjes wijd moet, als je hem/haar in de buggyzit zet. Daar vind ik het nog echt te klein voor. Vandaar dat ik zelf wel de reiswieg erbij genomen heb, en deze was in mijn geval ook maar 120,- extra. Ik vind het zelf erg handig om de wagen straks naast mij neer te zetten in de slaapkamer en ons kindje de eerste periode bij ons op de kamer te hebben, in plaats van meteen op haar eigen kamertje. Daar is een reiswieg ook weer erg handig voor!
Dat kan dus ook met de Urban Jungle, maar ik heb met ze gebeld en ze raden het toch af! Ik heb een beslissing gemaakt: de kinderwagenbak komt er! Bedankt allemaal!