Wij hebben de inlogpagina van hotmail als homepage ingesteld. Daar stonden sinds de laatste verbetering van de site alle mail-adressen die wij gebruiken netjes onder elkaar en dat je alleen het wachtwoord nog maar hoefde in te vullen van het adres dat je wilde openen. Sinds een week ofzo is de pagina veranderd, nu is het weer zoals het vroeger was dat telkens opnieuw je mailadres helemaal moet intypen... Hij onthoudt niks. Je kan alleen aanvinken dat je ingelogd wil blijven, maar dat is niet wat ik bedoel, want we gebruiken meerdere mailadressen. Hebben andere hotmailgebruikers dat ook? Iemand een idee of ik zelf iets kan veranderen om weer die fijne inlogpagina te krijgen?
hier doet die dat niet altijd maar wel vaak idd. Of dat alleen mijn e mailadres er staat en die van mijn man niet. Apart. zou dat nog weer veranderen? vond het wel makkelijk als ik niet steeds mijn e mailadres in hoef te typen
hier sinds een paar dagen net zo, maar ook nog geen oplossing kunnen vinden, hoop wel dat het snel weer anders wordt want dit is erg irritant.
Ik heb er ook last van en vind het zeer irritant! Net zoals dat een link opent in hetzelfde scherm. Hotmail gaat er qua gebruiks vriendelelijkheid echt op achteruit!
ik heb er ook last van, wij hadden het ingesteld op beide email adressen en wachtwoorden onthouden zodat we alleen op het adres hoefde te klikken en dan automatische inlogde, heel irritant dat je nu alles opnieuw moet intypen.
Hier ook al, dacht idd ook dat het aan mij lag. Hij opent ook de hotmail niet meer rechtstreeks vanuit MSN messenger. Ook dan moet je eerst je wachtwoord intypen. Errug vervelend
Ik heb nergens last van. Kan gewoon mn hotmail gebruiken zoals ik gewend ben. Ik sla nooit mijn wachtwoord op,zelfs niet op mn eigen pc,die moet ik altijd dus invullen. Hier nergens last van gelukkig
Ben blij dat ik niet de enige ben, dan ligt het blijkbaar aan hotmail! Ik sla ook m'n wachtwoorden niet op, maar hij onthield de namen wel (dat scheelt al een hele hoop typen!)
Dan hebben jullie nog geluk dat het nu pas gewijzigd is, bij ons is het nu 'n maand of 3 dat we weer alles in moeten vullen. Zeer irritant.
Ligt het bij jou dan niet aan windows aanmeldhulp? Dat die uitgeschakeld staat? Dat heb ik eerst ook gehad, maar dat is het deze keer niet Vind het ook supervervelend! Gaat lekker met hotmail zeg!