ik denk 1 x in de drie maanden ofzo.. echt geen idee als ik er zin in heb of me irriteer aan de ramen
1x in de 2 weken doe ik ze binnen en buiten en tussen door doe ik het nog wel eens als het geregent heeft en boven ach die wel veel later 1x in de 3 maanden ofzo binnnen dan want buiten word door de glazzerwasser gedaan omdat ik er niet bij ken
Ik deed het voorheen echt praktisch nooit... TOT mijn moeder met een geweldige schoonmaakdoek kwam. Echt bizar... Je gaat even met een vochtig vaatdoekje (o.i.d.) over de ramen, dan met die speciale droge doek erover en klaar! U kunt weer naar buiten kijken Heb dus nu mijn ramen op de benedenverdieping in een kwartiertje gedaan (binnen én buiten) en hoef niet met emmers, zemen, trekkers, e.d. te slepen! Ook fijn om niet met schoonmaakmiddelen te zeulen als er kleintjes rondlopen Doe het nu dus een stuk vaker, gewoon als Lucas aan het spelen is! 1x in de 2/3 weken ofzo
Elke dag. Onze ramen zijn van de vloer tot het plafond, 7 paar kinderhandjes die er iedere dag langs gaan dus
1 x in de 2 maanden denk ik. Maar maak nooit een sopje. Spuit ze in met glassex, keukenpapiertje erover en klaar!
Ik geef mijn man eens in de zoveel een schop onder zijn kont hahaha...ramen lappen doet hij Ow, en niet zo vaak..maar moet zeggen dat ze er niet goor uitzien hoor! We hebben nu allemaal kleinere ramen, dat scheelt misschien ook wel. In ons vorige huis moest het wel vaker hoor.
Hier komt de glazenwasser ongeveer eens per twee maanden langs en die doe alles buiten, beneden en boven. De binnenkant doe ik te weinig. Denk dat de laatste keer wel een half jaar terug was...
Nooit ! Kan het namelijk echt niet en hier doet manlief het. En ook niet elke week, meer als het vies is dan doet hij het. Binnen doe ik het wel en ook vaak omdat de kinderen an de ramen zitten met hun vingers.
Wow 7 kinderen en 1 onderweg en ook nog tijd om elke dag je ramen te wassen....respect voor jou. Heb er nog maar 1 en kom al tijd te kort.
TE WEINIG! Beneden vaker dan boven en buiten vaker dan binnen... Beneden 2x per jaar, boven 1x per jaar (als ik dat al haal) *schaam*
En van welk merk/ hoe heet die doek? As het in no time gepiept is wil ik het zelf ook wel een keer doen.
Op het labeltje staat 'Jemako'. Mijn moeder heeft hem via een schoonmaakparty op de kop getikt Ook geniaal om bijv. je douchedeuren mee na te drogen na het douchen, nooit meer kalkaanslag
Even gegoogled en gevonden. Heb van de week een grote inloop douche besteld helemaal van glas...dus dat is ideaal dan. Gaat gelijk even kijken of ik hem kan bestellen.
Zeker ideaal! inloopdouche ook trouwens Ik doe dan ff snel met de handdoek waar ik mee gedouched heb het meeste water eraf en dan met die doek erover
Ik doe het nu (expres te weinig). Afgelopen jaar maar 4 keer gedaan ofzo. Ze zijn al ruim 2 jaar een appartementen complex naast ons aan het bouwen, dus als ik het vandaag doe, kan ik het morgen weer doen. Hopelijk nog iets langer dan een half jaar en dan mag ik het wat vaker doen. (heerlijk ook om niet meer om 7 waker te worden van alle bouwgeluiden)
De glazenwasser komt om de 8weken buiten alles wassen, boven en beneden.. Binnenkant als ik het nodig vind. Dat is de ene keer eerder dan de andere keer. Ook voornamelijk afhankelijk van hoeveel hondenneusjes erop zitten, lol! Voor wat het kost wil ik de moeite en de ergernis er niet van hebben om zelf buitenom alles te wassen.