3 keer per jaar ofzo. er zitten wel allerlei vieze handjes op, maar heb geen zin ben er altijd vreselijk lang mee bezig omdat we veel grote ramen hebben. Zo'n doek ga ik ook maar eens aanschaffen! Al zal het me niet lukken om bovenin te komen denk ik.
Veel te weinig!! 1 a 2x per jaar ofzo? Zou het echt vaker moeten doen maar vind het echt een rotklus!
de ramenwasser doet het eigenlijk altijd...die komt 1x in de 4 weken die doet het buiten. en mijn hulp doet dan rond die tijd de binnenkant....dus 1x per maand gemiddeld, en dan binnen en buiten.
Net van de week gedaan... voor de eerste keer weer sinds de verhuizing (september 2010). Dus ik kom nu op 2x per jaar. Het was wel echt nodig ook. Ik houd wel van schone ramen... en neem mezelf elke keer als ik het doe voor het wat vaker te doen. Probleem is, ik heb er ook een hekel aan en meestal wel wat beters met mijn tijd te doen.
Voor buiten hebben we een glazenwasser want je kon hier soms niet eens door het raam kijken! Nouja dat is overdreven natuurlijk maar ik baalde er wel van. Binnen doe ik een paar keer per jaar, vind ik genoeg. We roken niet, maar hebben wel kattensnoetjes op het raam dus dan doe ik tussen door een paar keer met een doekje erover.
Wow zelfs elke week! Goed zeg! Hier wordt buiten de voorkant door de glazenwasser gedaan. We wonen in een maissonnettewoning. Binnen doe ik het denk ik 3 a 4 keer per jaar. Buiten aan de achterkant denk ik 4 a 5 keer per jaar. Meestal doe ik het pas als ik ze vies vindt.
Ik gebruik trouwens een droog microvezel doekje en glassex, that's it. Glassex op de ramen spuiten, even goed over de hele raam wrijven met de DROGE microvezeldoek, klaar!
Ik doe het ook met doeken. 1 microvezel doek op hem nat te maken en in te smeren. En met een andere droge doek (iets speciaals voor ramen, vraag me niet wat ) wrijf ik m droog! IDEAAL! Nooit meer strepen of iets dergelijks!
*kijkt naar haar glimmende ramen* toevallig gister binnen & buiten de ramen gelapt (boven moet vandaag nog). elke maand buitenom, elke week binnen (ivm kattenneusjes)
Hier doet de schoonmaakster het eén keer in de vier weken geloof ik. Zowel boven en beneden als binnen en buiten. Zelf doe ik het nooit want heb er een grote hekel aan.
De poetshulp doet hier de ramen aan de binnenkant iedere week, ik heb een hekel aan vieze ramen en dat krijg je nogal gauw met kleffe peuterhandjes op tuindeuren enzo . Boven doet ze minder vaak, wordt ook niet zo gauw vies als beneden. Aan de buitenkant doet ze de ramen elke 2-3 weken.
2x per jaar zo ongeveer. Beneden. De ramen boven zijn voor het laatst gewassen toen m'n man de kozijnen aan het schilderen was en dat is zo'n 2 jaar geleden
Ik lap ze eigelijk nooit dat is denk ik het enige in het huishouden waar ik niet goed in ben. Steeds als ik ze gedaan heb zitten er altijd strepen op
Uhm beneden aan de binnenkant iedere week en buitenkant 1 x per 3 maanden ofzo (heb er een gruwelijke hekel aan) Boven buitenkant 1x per 2 jaar en binnenkant 1 x per 4a5 maanden ofzo
laatst voor de 1e keer in uhm... geloof iets meer dan 3 jaar ofzo de ramen gelapt hahahahaha en dan alleen beneden haha