Rond 16.25 kreeg ik een mail waarin stond dat ik een nieuwe DigiD zou hebben aangevraagd, maar dat heb ik niet gedaan Ook stond erbij dat na activering mn oude niet meer bruikbaar zou zijn. Helaas zijn ze in het weekend niet bereikbaar. Zijn er meer die zoiets hebben meegemaakt? Ik ben er niet gerust op!
Is het niet gewoon een spammail? Net als zo een van een bank. Dat je vooral niet op een link moet klikken zeg maar...
Er stond geen link bij. Wel een telefoonnummer van de helpdesk van DigiD. Dit nummer heb ik gebeld en het bleek idd om de helpdesk te gaan.
Zou even naar je digi d gaan kijken of je kan inloggen. En daarna zelf je digi d veranderen als dat nog kan. Anders weet ik het ook niet staat er niks op de site van digi d wat te doen bij veranderen van ww.
Morgen even bellen. Zou het ook niet vertrouwen. Ik heb mijn digid opnieuw aangevraagd (zwanger en wachtwoorden onthouden enzo..) en ik kreeg binnen 5 werkdagen een bevestigingsbrief, met daarin een code om hem te veranderen. Geen mail dus.