ik heb mail via de outlook, die staat op de pc en op de tablet geinstaleerd, via de tablet bekijk het s morgens of s middags of s avonds een keer, vind erg handig met rekeningen, nieuwsbrieven die ik belangrijk vind bewaar ik, de laatste tijd kreeg veel onzin binnen op mijn mail. met je hebt 500 euro van mediamarkt gewonnen, ben nu al weken lang dat aan het verwijderen, heb nu de bescherming wat anders ingesteld, hoop dat het af gelopen is, want die mails verwijderen via bijvoorbeeld de computer is irritant, want het gekke is als ik ze via de tablet verwijder, is het op de tablet weg, maar als ik via de pc kijk staan er weer, erg irritant ik krijg via de tablet een melding + geluid ik heb ook nog een ander mail maar die gebruik niet veel meer om iets uit te printen in de bieb, als daar iets binnen is krijg ik melding op telefoon en tablet, beantwoorden doe ik bijna nooit, krijg geen mails die ik hoef te beantwoorden
Wanneer ik weet dat ik mail krijg van iemand......Maar aangezien ik een hekel heb aan email, kijk ik eens zo 1x in de 3 mnd-half jaar of zo.
Een aantal keer per dag. Als ik moet antwoorden doe ik dat dan ook gelijk. Ik heb geen internet op mijn foon (jep, zo'n mensen bestaan nog!), dus ik lees hem alleen maar thuis of op mijn werk. Als ik op mijn werk een mail beantwoord, is dat meestal maar iets kort. Mijn werkmail heb ik tijdens mijn werk heel de tijd open staan op computer. Als ik thuis ben check ik werkmail 2 à 3 keer per dag. Ik antwoord zelden van thuis uit (tenzij het echt dringend is), maar er zitten soms ook gewoon belangrijke dingen tussen "ter kennisgeving".
Ik krijg mijn mail binnen op mijn telefoon en lees hem dan ook gelijk. Omdat ik het typen op mijn telefoon irritant vind duurt het vaak wel wat langer voordat ik reageer.
Heb geen mail op m'n telefoon maar op de laptop en wanneer deze aanstaat staat het mailprogramma open. Wanneer ik antwoord hangt van de mail en afzender af, kan gelijk zijn maar kan ook een paar dagen tussen zitten....
Mijn thuis mail kijk ik een paar keer per dag. De werkmail 1x per dag, we hebben allemaal een eigen account. Ik zit in de zorg en heb op het werk vaak te weinig tijd om de dingen echt goed door te lezen, dat doe ik dan liever thuis. Ook hebben wij geen algemeen account op het werk, dus als ik een keer bijvoorbeeld een diabetes verpleegkundige mail met suikerwaardes krijg ik daar op mijn werkmail antwoord op. Maar als ik een paar dagen vrij ben, moet ik daar wel iets mee. Schijnbaar is het niet mogelijk om een algemene account aan te maken voor dit soort dingen, dus word ik min of meer verplicht om dit thuis in de gaten te houden.... Niet dat ik daar blij mee ben, maar vooruit...
ik kijk vaak wel meerdere keren per dag in mijn mail, maar alleen op de laptop. dus als ik weg ben geen gedoe meestal reageer ik savonds als de kinderen op bed liggen,
Sinds ik mijn mail op mijn telefoon heb lees ik hem meerdere keren per dag, steeds als ik zie dat er mail is (ik heb hem wel zonder geluids/tril meldingen staan) kijk ik even wanneer ik daar tijd voor heb. Antwoorden ben ik sinds ik mijn mail op mijn telefoon heb slechter in geworden. Ik lees de mail en denk dan straks even antwoorden. Tot straks dan ineens al een week verder is ondat ik nooit meer aan die mail gedacht heb .
Bij mij komt mail binnen op telefoon, iPad en laptop. Dus ja, dan Zie je het al gauw een paar keer per dag langskomen. Maar ik beantwoord niet altijd meteen hoor. Vaak genoeg lees ik het en zet ik hem weer even terug op 'ongelezen' om op een later moment rustig te antwoorden. Zeker op mijn telefoon antwoord ik bijna nooit. Ik kan daar niet goed op typen.
Ik heb mijn mail de hele dag gewoon open staan dus beantwoord ook direct vrijwel altijd Maar zo vaak krijg ik geen belangrijke mail dus dat maakt verder toch niks uit.