Hoe vaak logeren?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door allstar, 25 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    ieder zijn ding toch. Mijn kinderen gaan bijna nooit uit logeren. Mijn jongste krijgt nog bv en is nog nooit zonder ons een nacht van huis geweest. Mijn oudste is in zijn leven misschien een keer of 5 uit logeren geweest en alleen maar op de opa's en oma's. waarom? tja.... ik heb er geen behoefte aan en ik doe mijn kinderen er ook niet echt een plezier mee... dus alleen als t een keer nodig is doen we dat.

2. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hier gaat G wel logeren. Bij ouders, schoonouders en tante. Dit gebeurt alleen als G aangeeft dat hij dit wilt. Pasgeleden ging hij 2x achter elkaar want hij gaf aan dat hij bij opa en oma wilde slapen en niet thuis. Nou vriend dan mag jij bij opa en oma hoor!
    Afgelopen maand zouden ze voor het eerst alle 2 gaan ivm 5 jaar samen met mijn man. Maar door omstandigheden kon dit helaas niet doorgaan. F. Slaapt alleen bij mijn ouders dit ook omdat F. een hele moeizame drinker is en alleen mijn man,moeder en ik de fles kunnen geven aan haar van een ander accepteert ze het niet graag.

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wegens gezondheidsredenen is logeren bij opa&oma geen optie en dat vind ik best jammer, gelukkig hebben we hele fijne buurvrienden waar hij indien nodig kan logeren. De kinderen daar houden precies bij bij wie hij mag slapen, dit gebeurd gemiddeld zo'n 6x per jaar denk ik. Als de mogelijkheid daar is en iedereen is er blij mee zeg ik lekker laten logeren :)

Deel Deze Pagina