Elke avond lezen we M voor uit een 365 dagen boek. Omdat ik dit boek nu al 3 keer gelezen heb ben ik op zoek naar een nieuw boek. We hebben nu een boek wat eigenlijk een doorlopende lijn in zit. Een broertje en zusje die verschillende alledaagse dingen beleven en bepaalde personen komen steeds terug. Ook sluit het aan bij de tijd van het jaar (vakantie, kerst, etc). Ik ben dus op zoek naar een nieuw 365 dagen boek. De verhaaltjes moeten niet te kinderachtig zijn (niet over konijntjes, alleen maar over prinsessen, of alleen maar over paarden). Het mogen best verhaaltjes zijn die soms iets langer duren, dus niet binnen een minuut uitgelezen zijn. Er moet een duidelijk begin en einde van elk verhaaltje per dag zijn. Andere boekjes lezen we overdag regelmatig voor, zoals sprookjesboeken. Ik ben niet zo goed in het voorlezen van een half verhaal en de volgende dag weer verder gaan.
Curry Slee Heerlijke autocorrectie Sorry TO dat ik geen antwoord heb op je vraag en enkel om de curry moet lachen
En boeken met hoofdstukken dan? Dochter vindt de gorgels helemaal geweldig. Hoofdstuk duurt ongeveer 10 minuten
Met 4/ 5 was het veel prentenboeken en jip en Janneke. Daarna gewone boeken en dan een hoofdstuk of meerdere hoofdstukken. Zoals otje, pluk van de petteflet deel 1 en 2, groeten van haas etc.