Hoe vaak luier verschonen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mmm, Mar 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Hier 4 a 5. En ook geen luieruitslag ofzo. Alles is al duur genoeg, dus bijna droge luiers vind ik nog niet nodig te vervangen. erg nat of poep natuurlijk wel.

2. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Hier na ieder slaapje, en 's avonds voor het slapengaan. En natuurlijk bij een erg volle luier of poepbroek, dus 4 a 5 luiers op een dag.

3. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Hier na elke voeding en tussendoor bij een poepluier.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik verschoonde wanneer nodig en voor het eten (indien nodig) en dan natuurlijk vaak weer na het eten (was vaak nodig).

Geen idee hoe vaak dat per dag was met 6 maanden

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Ik denk gemiddeld 4 á 5 luiers per dag. Maar meneer heeft er nog weleens een handje van om in twee delen te poepen tja dan gaan er wat meer luiers doorheen haha!

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hier hetzelfde hahahaha :D

7. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Hier standaard voor elke fles en tussendoor als hij gepoept heeft..
    Zo'n 5 á 6x per dag..

8. maartjev

maartjev Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    1,534
    0
    0
    -in de ochtend wanneer hij wakker wordt.
    daarna wanneer ik voel dat ie vol wordt
    -sowieso nog savonds voor hij gaat slapen

9. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    smorgens na het wakker worden verschoon ik ze allebei, om 12 uur gaan ze in bad en weer een schone luier... als ze wakker worden weer.. en dan gewoon wanneer het nodig is... en voordat ze gaan slapen natuurlijk weer een schone luier.... denk dat er hier zo gemiddeld 12 luiers per dag doorgaan...

10. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik denk een stuk of 6. Soms meer als ze veel poept. (soms wel 6 keer per dag). Heb geen vast ritme, gewoon als het me nodig lijkt of als ze gepoept heeft. sowiezo voor en na de nacht.

11. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    de ene keer 5 de andere keer 8 verschilt heel erg

12. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Hier zo'n 4-6 luiers.
    Bij opstaan, eind ochtend, tegen drie uur en om 19 uur bij het naar bed gaan.
    Maar zeer regelmatig komt er nog een lekkere poepluier tussen hoor!

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Voor elk slaapje.. 3x per dag dus. En bij elke poepluier natuurlijk.
    Tijdens haar slaap is ze eigenlijk bijna altijd droog, dus als ze wakker is kan ze nog lang met de luier haha.

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier is het heel erg verschillend. Ene keer word er vaker verschoond als de andere keer. Zou het eigenlijk echt niet weten.

Oudste twee krijgen in ieder geval smorgens na het wakker worden, in de middag voor het naar bed gaan, smiddags bij het uit bed gaan, savonds voor het eten en savonds voor het naar bed gaan een schone luier. En soms een keer extra tussendoor wanneer dit nodig is.

Jongste krijgt eigenlijk bij elke voeding een schone luier en soms nog tussendoor wanneer dit nodig is. Maar gezien we op dit moment naar minder voedingen gaan zit ik zelf eigenlijk te twijfelen of we dat zo kunnen laten, bij elke voeding of niet.

Maar ach, we verschonen gewoon wanneer het nodig is, eigenlijk geen puf om te tellen :)! Misschien morgen toch eens doen :p! Hier worden overigens ook regelmatig luiers met maar 1 plasje erin gewoon verwisseld, lekker fris weer ;).

15. wolly

wolly Niet meer actief

Geen idee, een stuk of 8 :( tel ze eigenlijk nooit.
    Ik ben er altijd snel bij dus na het poepen gelijk verschonen (poept ook meerdere keren per dag) en hij heeft dan gelijk de billen kapot van de de zure poep.
    Vandaar dat ik niet bezuinig op de luiers.

16. dropfruit

dropfruit Bekend lid

Mar 4, 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    voor elke voeding en een keer een poepluier, dus ongeveer 5 pd

17. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    #37 yinte, Mar 17, 2010
    Last edited: Mar 17, 2010
    tjah uuuh zovaak als nodig is. mijn mannetje poept 3 tot 4 keer op een dag. en ik ben er dan gelijk bij. wil niet dat het kans krijgt in te trekken. mocht hij niet poepen dan een uurtje of 2 tot 3 na de vorige. ligt eraan of hij drinken heeft gehad het uur ervoor. gewoon naar behoefte dus. ik denk een stuk of 6/7 ofzo per dag.

toen hij een half jaar was werd hij regelmatig nat wakker. hij plaste toen enorm veel. dus toen zaten we al op 2 luiers en schone bedden s nachts. gelukkig is dat nu hij ouder wordt niet meer aan de orde.

18. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,190
    113
    iedere 3 uur iig overdag. dus dan kom je op zo'n 4 luiers. (van 7 tot 7) en tussendoor meestal ook nog een poepluier

19. miffy11

miffy11 Niet meer actief

dit ook bij mijn oudste, mijn jongste is een heel ander verhaal.
    na iedere voeding, en als ze heeft gepoept.
    nu wil het zo dat ze reflux heeft, en dus jbpm heeft, en daar diarree van krijgt.
    het record is nu 4 schone luiers in een kwartier, met een groot pak doe ik maximaal 2.5 dag. :(

Share This Page