.... Wij maken 'm schoon als ie vies is of stinkt. Hoef er toch niet met mijn kop in te hangen. In de zwangerschap wel, dus dan wel vaak schoonmaken he..
Ik begin na het lezen van dit topic echt te denken dat ik heel raar ben dat ik mijn wc maar een keer in de week schoonmaak. Soms 1x in de twee weken. Zolang er geen stof ligt op het fonteintje vind ik het schoon genoeg. Meestal als er bezoek komt of als er veel bezoek is geweest. Remsporen wegpoetsen met wat chloor tel ik niet als schoonmaken dan he, dat doe ik wanneer nodig.
Oh ja ! In de eerste maanden van de zwangerschap ging er na elke kotsbeurt een scheut chloor in. Zo vies zijn wij nou ook weer niet he
Om de dag, gelijk aan zoonlief die dan lekker in bad spetter t (oud huis, badkamer beneden met daarin de wc, moet nog worden verbouwd ) Maar dan met glorix boenen en met een sopje, vaatdoek en kwast alle hoekjes en randjes meenemen
Ik bedoel maar, jullie maken de plee elke dag schoon en dit topic staat vervolgens op blz 4?! Wat proberen jullie me nou wijs te maken? Ik ben trouwens vandaag vergeten een nieuw wc blokje te kopen.... nou zegt dat meer over mijn geheugen dan over mijn schoonmaakkwaliteiten hoor.... Over schoonmaakblokjes gesproken trouwens.... gaan jullie voor het navulhoudertje of voor de nieuwe uitvinding van die kwak tegen de kant van de pot, waarbij je eigenlijk niet meer durf door te trekken, want hij zal maar eens losschieten, over een grote boodschap nog maar niet gesproken want die kon de vastgeplakte kwak tegen de pot ook mee ten gronde trekken... Of gaan we toch voor die 4 balletjes naast elkaar, waarbij ik persoonlijk pingpong gedachtes krijg en vergeet wat ik überhaupt op de wc kwam doen... Waar koop je je toiletdecoratie vervolgens, en dan is de cirkel weer rond... gaan we naar de Jumbo, Coop, Dirk of naar de Ap, hebben we onze winterbandjes, kind wel of niet uit de auto, nemen we gelijk thee mee (welke smaak?), kopen we kopjes zodat we de poll van Marnatman nog even kunnen opkrikken, hebben we nog waspoeder nodig, want jee wat vliegt het erdoor met het wassen van al die baddoeken en vaatlapjes.... en... wie gaat het betalen? Kinderbijslag? Is het bij jullie al gestort? Wat ga je trouwens doen met je vakantiegeld? Ik koop er een nieuwe stofzuiger voor (die van de aanbieding van de kruitvat?), een parfum (ik ga op jullie poll af welke lekker is!), dan koop ik bij de kapper een onbekende hond waar ik een makkelijke snelle en gezonde maaltijd van ga maken. Dan pak ik mijn boek (ik lees vast dezelfde die jij ook hebt... op welke bladzijde ben jij en staan er bij jou wel plaatjes in?) en ga ik daarna flink opruimen, ik gooi namelijk heel makkelijk dingen weg. Dan ga ik nog even douchen, want mijn badhanddoeken hangen er toch nog wel een paar weken, plas jij trouwens onder de douche tijdens het scheren? Daarna lekker vroeg naar bed alwaar ik even een babymutsje met naam ga haken...morgen ga ik op dieet.