Heerst er misschien een 'ik voel me zo zwak, misselijk, ellendig virus?

Discussie in 'De lounge' gestart door Loe, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Ineens voel ik me niet lekker. Heel moe, moe, moe, sloom, slap, misselijk, maar niet verkouden (gelukkig eigelijk maar). Is dit het buikvirus waar ik een maand geleden wat mensen over hoorde? Of heeft iemand van jullie ook last waar ik last van heb?;) Even voor het feit of er wat heerst soms. Bleh, voel me best wel lamlendig. Temp is 38.3.:(

2. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Dat vroeg ik me dus ook al af.. Ik voel me ook echt niet lekker dat nu ik
    Midden in een verhuizing zit;). Maarja ik denk dat er dus wel iets heerst momenteel!

Beterschap!!

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Er heerst veel nu. Ik ben al een paar weken verkouden, moe en futloos... Daarvoor buikgriep gehad en dat weet je wel hoor, als je die hebt. Die was best heftig. Maar er heerst vanalles, ik hoor veel me mensen om me heen die niet helemaal lekker zijn. Zorg goed voor jezelf, hoor! Beterschap!

4. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Ja, ik ben sinds woensdag al ziek. Het begon met overgeven/diarree en ik had ook koorts. Boven de 39. Maar vrijdags was dat allemaal over en voelde ik me alleen nog ontzettend zwak! Echt, ik ben zo slap! Heel vervelend, want voel me verder niet meer heel ziek. Maar zodra ik ga staan/lopen voel ik me zo ellendig. Zo slap als een vaatdoekje! Niks aan!!
    Beterschap!

5. Loe

Loe Niet meer actief

pfffffff. ik praat zelfs langzaam......
    dank je wel zilvervosje. Jij ook beterschap nichelle!

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja hier ook gevloerd met dat virus..

Ben uit het niets in ene mega verkouden.
    Mn hoofd doet er zeer van en voel me daardoor ellendig.
    Slaap er slecht van waardoor ik me overdag nog ellendiger voel als ik al ben..

Bah!

7. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Er heerst vanalles op het moment.

Hier ook niet helemaal lekker, maar kan niet zeggen dat ik ziek ben. Moe, gammel op de maag, licht in het hoofd en af en toe een snotneus. Bah.

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Het heerst hier ook moe en verkouden. Nergens zin in alleen maar om te slapen.

9. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Hier ook al hoesten, koorts, snotneus, misselijk en voel me zo ellendig.. ik was er net vanaf en het is weer terug..
    Beterschap dames

10. Sjaccie

Sjaccie Actief lid

9 jun 2012
    182
    3
    18
    NULL
    NULL
    Er heerst vanalles op het moment. Hoofdpijn (niet knallend, maar zo'n vervelende zeurende pijn), (droge) hoest, keelpijn, koorts, gammel zijn maar niet ziek genoeg om thuis te zitten zeg maar... MIjn man heeft er al weken last van en komt er maar niet vanaf. Zelf gelukkig op wat hoofdpijn na nog geen last, hoop dat het wegblijft ook met twee kleintjes van 1,5jr en 3 weken. Beterschap allemaal!

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ja Loe, ook jij hebt de griep :)

En het heerst nu echt...... hoor er zo veel mensen over!

12. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Wat betekent 'het heerst'? Dat er een epidemie is? Ja, er is een griepepidemie, al is ie al op z'n retour. Van alle andere virussen wordt er nooit een epidemie vastgesteld, omdat mensen met een buikgriep of verkoudheid niet naar de huisarts gaan.
    Als je vind dat iets 'heerst' omdat je een paar anderen kan vinden die het ook hebben, dan heerst alles altijd.

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja, hier ook al een week hoofdpijn, duizelig, oorsuizen, beetje misselijk en ontzettend moe. Nu ben ik sowieso al snel moe door ME maar denk hier ook een combi is van te veel gedaan en een virusje... gaat wel weer over :D

14. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hier ook! Lig in mijn badjas in de bank...zoooo moe! Ellendig, verkouden en hoofdpijn en met vlagen warm en koud :/

15. Within

Within Niet meer actief

Hier nog 1..... Wil het liefst de hele dag slapen.. Voel me lamlendig en totaal niet lekker. Zo slap als een vaatdoek..

16. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hier ook hoofdpijn, en zoontje voelt warm aan.... Is pas nog een dikke 2wk goed ziek geweest, ik hoop echt dat het maar een verkoudheidje is en niet meer.

Beterschap allemaal!

17. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Herkenbaar, ik heb er ook last van!
    Beterschap voor iedereen!

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ook ik voel me rillerig, keelpijn, lamlendig, beroerd dus. Ik ga vanavond lekker vroeg naar bed en hopelijk voel ik me morgen weer wat beter.

19. Loe

Loe Niet meer actief

allemaal beterschap, hopelijk is het snel klaar met al deze opsomming van ellendigheden!

20. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hier gelukkig net achter de rug

Deel Deze Pagina