Thuis: eens in de zoveel weken, ik vergeet het vaak. Op mijn werk: om de dag. Ik sta daar ook bekend als "dat meisje dat altijd alles schoon moet hebben".
Hier denk ik om de 2 weken.. De buitenkant dan.. En 1x per maand klop ik m ff goed uit voordat ik ga stofzuigen..
Dit vergeet ik altijd. En wanneer ik het dan toch doe (eens per jaar of zo) komen er echt hele rijstschotels uit. Stom stom stom.
Zo af en toe een doekje erover heen, maar meestal vergeet ik het omdat hij dan al dichtgeklapt op tafel ligt. Stofzuigen heb ik 1x gedaan en toen moest ik mijn linker shift toets uit een overvolle stofzuigerzak halen, dus dat doen we niet meer...
Iedere dag met stoffen wordt hij omgekeerd en uitgetikt zodat al het losse spul er tussen uit gaat. Maar echt een doekje gaat er te weinig overheen.
1x per 3 weken zo ongeveer denk ik, stofzuiger over het toetsenbord en ff een scherm en buitenkant met glassex hoppa weer schoon
Nooit. Maar ben het met je eens dat het smerig is. Dus: wie weet hoe je een touchscreen veilig schoonmaakt? Want een dettoldoekje lijkt me niet handig...
Elke dag met een doekje, net als bijna de rest van het huis dat ik dagelijks nat afstof, dus niet perse om het "ieuw wat een bacteriën" gehalte, maar meer uit gewoonte omdat ik alles nat afstof iedere dag, ook de telefoon, wc etc En nee, ik heb geen smetvrees, was m'n handen bijv ook niet telkens, word ook gewoon vies, hond mag best in m'n gezicht likken, etc. Maar m'n huis wil ik graag netjes/schoon hebben
Als je alles elke dag doet ben je voortaan in nog geen uurtje klaar met het hele huis (beneden, boven, zolder) incl stofzuigen en dweilen Gewoon verstand op 0 en gaan. Is dus een kleine moeite. Denk dat ik zelfs minder tijd kwijt ben per week als mensen die het minder vaak doen omdat het enkel "bijhouden" is En zin? Ik vind schoonmaken serieus leuk Opgeruimd huis = opgeruimd hoofd