Hoe vaak maak jij je toetsenbord schoon?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chebu, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Hahahaha wat een vreemd topic dit ;)

2. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Thuis: eens in de zoveel weken, ik vergeet het vaak.
    Op mijn werk: om de dag. Ik sta daar ook bekend als "dat meisje dat altijd alles schoon moet hebben". :D

3. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier denk ik om de 2 weken.. De buitenkant dan.. En 1x per maand klop ik m ff goed uit voordat ik ga stofzuigen.. :D

4. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Dit vergeet ik altijd. En wanneer ik het dan toch doe (eens per jaar of zo) komen er echt hele rijstschotels uit. Stom stom stom.

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Zo af en toe een doekje erover heen, maar meestal vergeet ik het omdat hij dan al dichtgeklapt op tafel ligt.

Stofzuigen heb ik 1x gedaan en toen moest ik mijn linker shift toets uit een overvolle stofzuigerzak halen, dus dat doen we niet meer... ;)

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Iedere dag met stoffen wordt hij omgekeerd en uitgetikt zodat al het losse spul er tussen uit gaat. Maar echt een doekje gaat er te weinig overheen.

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    1x per 3 weken zo ongeveer denk ik, stofzuiger over het toetsenbord en ff een scherm en buitenkant met glassex
    hoppa weer schoon :D

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nog nooit gedaan hihi

9. prettymum

prettymum Niet meer actief

Nooit. Maar ben het met je eens dat het smerig is. Dus: wie weet hoe je een touchscreen veilig schoonmaakt? Want een dettoldoekje lijkt me niet handig...

10. Jel

Jel Niet meer actief

Een keer per maand of zo. Ik neem het niet bij elke stofbeurt mee, dat vind ik een beetje onzin.

11. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Te weinig!

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Elke dag met een doekje, net als bijna de rest van het huis dat ik dagelijks nat afstof, dus niet perse om het "ieuw wat een bacteriën" gehalte, maar meer uit gewoonte omdat ik alles nat afstof iedere dag, ook de telefoon, wc etc

En nee, ik heb geen smetvrees, was m'n handen bijv ook niet telkens, word ook gewoon vies, hond mag best in m'n gezicht likken, etc. Maar m'n huis wil ik graag netjes/schoon hebben

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Nooit.
    Af en toe een keer met de stofzuiger de kruimels tussen de toetsen vandaan zuigen, that's it.

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Jeetje waar haal je de tijd en zin vandaan?
    Dit is toch niet nodig elke dag?:(

15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Als je alles elke dag doet ben je voortaan in nog geen uurtje klaar met het hele huis (beneden, boven, zolder) incl stofzuigen en dweilen :D
    Gewoon verstand op 0 en gaan.
    Is dus een kleine moeite. Denk dat ik zelfs minder tijd kwijt ben per week als mensen die het minder vaak doen omdat het enkel "bijhouden" is

En zin? Ik vind schoonmaken serieus leuk :)
    Opgeruimd huis = opgeruimd hoofd

Deel Deze Pagina