Andere cyclus door vitamines zwanger worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kipje1, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Kan het zijn dat je cyclus wijzigt door het innemen van die zwangerschapsvitamines?
    Heb al wel gevonden dat die van de etos je cyclus langer of korter kunnen maken, maar ik gebruik die van het kruidvat.

Normaal heb ik hele nette cyclussen. Eisprong meestal rond dag 14 tot 16. Deze maand gaan we ervoor en nu zit ik op dag 18 en heb ik enkel negatieve ovulatietesten gehad, temperatuur is ook nog steeds laag.
    Op de ovulatietest van zaterdag was wel een licht streepje te zien maar geen knaller. Ik test 1x per dag kan zijn dat ik hem tussen vrijdagochtend en zaterdagochtend gemist heb. Maar temperatuur is ook nog laag dus lijkt me onwaarschijnlijk.
    Gisteren en vandaag zijn de testen weer helemaal wit.

Heb wel op dag 12/13 vruchtbaarslijm gehad en baarmoeder zat van dag 13-15 hoog en was zacht.

Inmiddels zit baarmoeder weer laag, bijna geen vruchtbaar slijm. Heel af en toe een klein sliertje (? dat heb ik ook nog nooit eerder gehad).
    Gisteravond en vanochtend steken/krampen rond baarmoeder/eileider.

Kortom, het is een warboel voor mijn gevoel. Ik slik die pillen sinds eind vorige cyclus dus dit is de eerste cyclus waarbij de pillen invloed kunnen hebben.
    Wat zouden jullie doen? Stoppen met die pillen en gewoon foliumzuur gaan slikken?

Deel Deze Pagina