Zolang de man niet verminderd vruchtbaar is kan het allebei: elke dag of juist wat dagen ertussen. Bij verminderde vruchtbaarheid kun je er beter een dagje tussen laten zitten. Dit gaat niet over de kwantiteit, maar spermacellen hebben soms wat langer nodig om uit te rijpen. Wij hebben het deze ronde gezellig gemaakt ( ) op dag eh... *zoekt kaartje terug* 5,6,7,8 10,11,12,13,14 17 Ovulatie op dag 12. Misschien dag 13, uiterlijk dag 14.
Haha, is ook niet altijd zo hoor. Deze ronde toevallig wel. Kun jij niet meer zitten na de seks trouwens?
Hier de griep gehad tijdens mijn laatste menstruatie (dat werd me toch een beetje te gek, toen had ik écht geen zin) dus ietsje minder seks dan normaal... De kruisjes spreken voor zich.
Wij sexen elke dag rond de eisprong. De rest van de dagen, sexen we wanneer we zin hebben. Bij ons zoontje was het bij 4 maanden raak. Ik gebruikte de 4de maand voor het eerst ovulatietesten. Bij de tweede zwangerschap was het bij 6 maanden zonder ovulatietesten raak. Nu doe ik het wel met ovulatietesten omdat ik het makkelijk vind. Dit wordt de derde maand dat ik de testen gebruik. Ik zeg altijd maar: zodra het zaadje en het eitje verliefd zijn is het raak!
Deze ronde om de dag. Met een wisselende cyclus dus van dag 10 tot dag 26 ongeveer. Vorige rondes om de 2/3 dagen maar denk net te vroeg mee gestopt. Vorige ronde ovu testen gebruikt en heb pas een laat ei met een korte LF.