Positieve test en al week bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bloemetje81, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje81

bloemetje81 Actief lid

13 aug 2010
    151
    0
    16
    Zevenhuizen
    Eind februari heb ik een miskraam gehad bij ongeveer 9 weken zwangerschap. 23 maart heb ik mijn eisprong gehad. Op 9 dpo heb ik een test gedaan. Deze was negatief. Op 11 dpo nog een, deze was ook negatief. Op 11 dpo had ik bruinverlies. Mijn lf is normaal 10 dagen dus ik nam aan dat ik ongesteld geworden was. De menstruatie zette pas na drie dagen beter door, iets wat voor mij heel vreemd was.
    Op 16 dpo toch nog eenn test gedaan omdat ik me anders voelde. Deze was positief. De morgen erna herhaald met een ander merk test, weer positief. Vanmorgen, 18 dpo, was de test weer donkerder. Het bloedverlies leek te stoppen vanmorgen, echter nu had ik weer een maandverbandje vol. Ik verlies geen stolsels en heb geen buikpijn. Mijn temperatuur stijgt al een aantal dagen, deze was vanmorgen 37.3, voor mij ontzettend hoog tijdens een menstruatie.
    Ik heb zelf het idee dat het mis is, wat denken jullie? Het is in ieder geval een vreselijk onzekere situatie.

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

na een miskraam kan je cyclus toch anders zijn. Ik weet niet precies hoe het zit, maar je bent wel zwanger. Dat bruine bloedverlies kan ook normaal zijn tijdens een zwangerschap. Het is dus nog steeds onzeker dat snap ik. Ik denk dat je het gewoon nog aan moet kijken.

groeten Evelien

Deel Deze Pagina