nou meid fijn dat je gebeld hebt. ik denk zelf dat je snel die kleine in je armen hebt hoor zo begon het bij mij oon en 6 daen later was hij er (had veel sneller kunnen zijn hoor maar de bevalling duurde 47 uur)
nou ze is nu toch echt onderweg hoordenk ik!de weeen zijn begonnen!heb ze nu al vanaf half 5 om de 10a20 minuten en worden steeds iets heviger!kunnen nu helemaal niet wachten
vanacht maar 1 x wakker geworden door de weeen..ennu zijn ze weer gestopt..daar gaat mn moed weer..word hier zo ongeduldig van!
Ooooh dit lijkt me echt zo spannend! Blijf ons op de hoogte houden (behalve tijdens je persweeen, dan ben je dismissed )! Succes en zet 'm op! Liefs Monique
nog steeds gestopt hoor.. morgen moet ik na de vk en hoop dat ik dan gestript word! jullie horen me morgen weer..ofniet als ze vanacht toch besluit door te zetten..
heyhey..vanmiddag bij de vk geweest had bijna 2 cm ontsluiting en ze heeft me gestript..de weeen zijn weer begonnen gelukkig!ze zijn nu een stuk heftiger dus we hebben weer hoop dat het nu eindelijk doorzet!